ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ZBook 15u
تکنولوژی

اچ پی از لپ تاپ های جدید ZBook 14u و ZBook 15u رونمایی کرد

کمپانی اچ پی امروز تعدادی از موبایل های بروزرسانی شده خود را رونمایی کرد که در میان آنها سری EliteBook 800 و و دو ورک استیشن ZBook 14u و ZBook 15u دیده می شود که از آخرین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۵

کمپانی اچ پی امروز تعدادی از موبایل های بروزرسانی شده خود را رونمایی کرد که در میان آنها سری EliteBook 800 و و دو ورک استیشن ZBook 14u و ZBook 15u دیده می شود که از آخرین بروزرسانی آنها حدود یک سال می گذرد.

لپ تاپ های ورک استیشن برای افرادی که به دستگاه های قدرتمند و قابل حمل نیاز دارند، طراحی شده اند. اچ پی نیز با توجه به این مساله امکان سفارش ورک استیشن های خود را با پردازنده چهار هسته ای نسل هشتم سری U اینتل و 2 گیگابایت گرافیک رادئون Pro WX 3100 فراهم کرده است.

تفاوت اصلی این دو مدل در این است که 14u با نمایشگر  14 اینچی و 15u با نمایشگر 15.6 اینچی عرضه خواهند شد

ZBooks های جدید در دو مدل با صفحه نمایش های دارای رزولوشن FHD و 4K عرضه می شوند اما تفاوت ها به همین جا ختم نمی شود چرا که نمایشگر FHD دارای قابلیت Sure View است که مدل دیگر از آن بی بهره است.ZBook 15uSure View با فشار یک دکمه، زاویه دید را محدود می کند و به تبع آن، مشاهده صفحه از سوی افرادی که کنارتان نشسته اند سخت می شود. تنها در صورتی می توانید صفحه را به وضوح مشاهده کنید که تقریباً به صورت مستقیم و در زاویه محدود 70 درجه ای در حال تماشای نمایشگر باشید.

از دیگر قابلیت های امنیتی این دستگاه ها می توان به نسل چهارم Sure Start برای ایمنی بایوس؛ Sure Run که بر برنامه ها نظارت کرده و در صورتی که تغییر غیر منتظره ای رخ دهد کاربر را جریان امور قرار می دهد و در نهایت Sure Recovery اشاره کرد که امکان ریکاوری از طریق شبکه را فراهم می کند.

بدنه لپ تاپ های 14u و 15u از آلومینیوم ساخته شده و به ترتیب با قیمت 1099 و 1109 دلار در هفته های آتی به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    اینا که موبایل نیستن

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

      لپ تابن

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

      خط اول

مطالب پیشنهادی