ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیتی برای بازنشر پست در استوری ها است

به گزارش تک کرانچ، اینستاگرام تأیید کرده که در حال حاضر مشغول آزمایش قابلیتی به نام Regram جهت بازنشر پست های فید کاربری در استوری هاست. ظاهرا این قابلیت برای تست در دسترس تعداد محدودی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

به گزارش تک کرانچ، اینستاگرام تأیید کرده که در حال حاضر مشغول آزمایش قابلیتی به نام Regram جهت بازنشر پست های فید کاربری در استوری هاست. ظاهرا این قابلیت برای تست در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته و احتمالا پس از مدتی برای عموم کاربران نیز منتشر می شود.

اگر دسترسی به این قابلیت برایتان آزاد باشد، وقتی که روی آیکن اشتراک گذاری زیر هر پست اشاره می کنید گزینه ای تحت عنوان "Add post to your story" مشاهده خواهید کرد که برای ارسال مستقیم پست به استوری تان کاربرد دارد.

البته اگر این نحوه اشتراک گذاری پست ها را نمی پسندید، می توانید در تنظیمات حریم شخصی اپلیکیشن آن را تغییر بدهید. برای این کار لازم است از تنظیمات اینستاگرام به بخش Story Settings مراجعه کرده و گزینه Allow Resharing to Stories را غیر فعال نمایید.

زاخاری شکد، یکی از توسعه دهندگان اینستاگرام با انتشار یک توییت در مورد این قابلیت توضیحات بیشتری ارائه کرده است. وی می گوید که با اضافه کردن یک پست به استوری، امکان شخصی سازی آن هم برایتان فراهم می شود.

می توانید ابعاد عکس را عوض کنید، آن را به جهت دلخواه بچرخانید یا این که دو حالت مختلف برای ظاهر آن پست در نظر بگیرید. گفتنی است که قابلیت Regram تنها یکی از آپدیت های پرشماری است که اینستاگرام طی هفته های گذشته برای بخش استوری هایش عرضه کرده است.

این اپلیکیشن اخیرا حالت تایپ را به استوری ها اضافه کرده و پیش از آن نیز پشتیبانی از تصاویر گیف را برای این بخش به ارمغان آورده بود. حالا نیز با اضافه شدن گزینه بازنشر پست در استوری، اینستاگرام کاری کرده که کاربران برای اشتراک گذاری پست ها در استوری نیازی به گرفتن اسکرین شات نداشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    زاخار اصلی
    یکی از توصعه دهندگان اینستاگرام?

مطالب پیشنهادی