ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محصول خودرانِ امبارک، کالیفرنیا تا فلوریدا را با موفقیت سفر کرد

راننده : به جز چند مورد جزئی، سیستم مستقلا و بدون مشکل عمل کرد سال گذشته شرکت کامیون سازی نیمه خودرانِ "امبارک"، سطح دوم کامیون های باربری مستقل خود را به کار گرفت. ماموریت این ...

سبحان نظری
نوشته شده توسط سبحان نظری | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

راننده : به جز چند مورد جزئی، سیستم مستقلا و بدون مشکل عمل کرد

سال گذشته شرکت کامیون سازی نیمه خودرانِ "امبارک"، سطح دوم کامیون های باربری مستقل خود را به کار گرفت. ماموریت این کامیون ها جابه جایی چندین یخچال از تگزاس به کالیفرنیا بود که با موفقیت انجام شد.

اما امسال امبارک پای خود را فراتر گذاشته و از آن ها یک مسافرت 2400 مایلی را درخواست کرده. این سفر از شهر لس آنجلس کالیفرنیا شروع شد و تا جکسون ویل فلوریدا ادامه یافت.

در این سفر طولانی که 5 روز به طول انجامید، برنامه ای برای استراحت راننده در نظر گرفته شد.بنابر گزارش TechCrunch، تیم امبارک در حال حاضر مشغول به ارزیابی و آنالیز دقیق اطلاعات سفر آزمایشی خود هستند که تا به اینجا، حرفی از درخواست دخالت راننده توسط سیستم دیده نشده.

بنابر گفته آقای الکس رودریگز، مدیر اجرایی امبارک، کامیون ساعت ها بدون نیاز به راننده، سفر خود را طی کرده و اگر هم هر چند ساعت یک بار دخالتی توسط راننده انجام گرفته در حد چند ثانیه بوده است.

سیستم خودرانِ امبارک از نقشه های رزولوشن بالا استفاده نمی کند، بلکه اساس کار این باربرهای هوشمند استفاده دقیق از اطلاعات ماشینی و سنسور هاست. موفقیت این سفر طولانی، نشان داد که محصولات امبارک به خوبی شایسته استفاده در اتوبان ها و جاده های اصلی هستند و در همین راستا بنابر گزارش رودریگز به TechCrunch، تا پایان سال 2018، 40 دستگاه از مدل آزمایشی، تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

امبارک خاطر نشان کرد که هدف از تولید  باربرهای این شرکت، جایگزین کردن آن ها با کامیون های باسرنشین نیست. بلکه داستان کاملا برعکس است. الکس رودریگز اظهار داشت: در شرایطی که کمبود راننده داریم، بخصوص نسل جوان، که تمایلی به رانندگی با کامیون های سنگین در مسافت های طولانی ندارند، امبارک تلاش می کند تا با اتوماتیک کردن بخش زیادی از رانندگی و تسهیل شرایط مسافرت طولانی، جوانان را به این شغل متفاوت، جذب کند تا کمبود 50,000 راننده کامیون، بر طرف شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    خوبه دیگه راننده هاشون تریاکی و شیره ای نمیشن

مطالب پیشنهادی