ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشاره هواوی به وجود سه دوربین برای P20 و P20 Plus روی دعوتنامه مراسم رونمایی

ساعاتی پیش شرکت هواوی دعوتنامه حضور در مراسم رونمایی از تلفن های همراه جدید خود را برای رسانه ها ارسال کرد. هواوی P20 قرار است در تاریخ 7 فروردین سال آینده در شهر پاریس رونمایی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

ساعاتی پیش شرکت هواوی دعوتنامه حضور در مراسم رونمایی از تلفن های همراه جدید خود را برای رسانه ها ارسال کرد. هواوی P20 قرار است در تاریخ 7 فروردین سال آینده در شهر پاریس رونمایی شود اما این دعوتنامه به یک شایعه مهم، اشاره تقریبا واضحی دارد: وجود سه دوربین در قسمت پشتی دو مدل تلفن همراه P20 و P20 Plus.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در پس زمینه تصویر برج ایفل و نوشته ها، سه دایره بزرگ مشاهده می شود. اگر شایعات واقعیت داشته باشند، هواوی P20 و مدل پلاس اولین تلفن های همراهی خواهند بود که از سه دوربین در قسمت پشتی بهره می برند و زوم هیبرید x5 ارائه می دهند. از همین جهت اشاره هواوی به این موضوع مهم در دعوتنامه معرفی تلفن ها چندان بی راه نیست.

به جز این سه دایره بزرگ، در پایین دعوتنامه نیز نوشته شده «See mooore with AI». بعید به نظر می رسد قرار دادن سه حرف o در کنار هم برای واژه ای که نیاز به یک o دارد، غلط تایپی یا اشتباه از سوی طراحان بوده باشد.

جدا از همه این ها، اطلاعات بسیاری نیز توسط FCC منتشر شده که ظاهر دستگاه را مشابه آیفون X اپل توصیف کرده و گویا در قسمت جلویی دستگاه یک بیرون زدگی وجود دارد و سنسورها و دوربین جلو نیز روی آن قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Javad
    Javad | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    اون سه تا o که نوشته احتمالا مربوط به دورربین سه گانه ش باشه

  • amir nori
    amir nori | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    بد موقع معرفی میکنه درست وقتی که اس ۹ میاد این اشتباهش باعث میشه فروشش کم بشه بهتر بود زودتر از اس ۹ معرفی میکرد

مطالب پیشنهادی