ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش 26 میلیون واحدی بازی PUBG و انتشار آمار خیره کننده از بازیکنان

استودیو PUBG Corp آمار جالبی را از بازی موفق خود یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، بازی ذکر شده تا کنون موفق به فروش 26 میلیون نسخه ای روی پلتفرم های پی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

استودیو PUBG Corp آمار جالبی را از بازی موفق خود یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، بازی ذکر شده تا کنون موفق به فروش 26 میلیون نسخه ای روی پلتفرم های پی سی و ایکس باکس وان شده است.

بر اساس اینفوگرافی زیر، تاکنون کاربران این بازی 2.7 میلیارد ساعت وقت خود را در PUBG صرف کرده اند و این بازی به رکورد 3.15 میلیون کاربر همزمان نیز رسیده است. اسحله M416 و خودرو UAZ نیز محبوب ترین ها در این بازی هستند.

Pubg

همچنین به گفته سوپر دیتا، PUBG سال گذشته را با درآمد 712 میلیون دلاری به پایان رسانده است؛ معادل 12 درصد از درآمد کل پی سی گیمینگ در این سال! از زمان انتشار بازی برای ایکس باکس وان، چهار میلیون کاربر از این پلتفرم جذب این عنوان شده اند و مایکروسافت نیز باندلی خاص را برای علاقه مندان به این بازی در دسترس قرار داده است.

باندل ایکس باکس وان اس PUBG از 12 روز دیگر در دسترس خواهد بود. در این باندل، کنسول با هارد یک ترابایتی، کد دریافت بازی، کنترلر ایکس باکس و یک ماه اشتراک رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد قرار داده شده.

این بازی پیش از این نیز رکوردهای زیادی را در زمینه فروش و جذب کاربر به جای گذاشته بود. نظر شما در رابطه با علت اصلی موفقیت های PUBG چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alinjfi
    alinjfi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    اگ کسی بازی میکنه ایدی بده تیمی بزنیم

  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    خبری از نسخه موبایل نیس؟

    • Meysam-Tn2
      Meysam-Tn2 | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

      یکی هست کپی برابر با اصل همینه ...

مطالب پیشنهادی