ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحول در کیفیت خدمات پس از فروش؛ مرکز خدماتی مدیران خودرو در شهر قدس افتتاح شد

در پی گسترش تعداد خودروهای چینی و متنوع تر شدن بازار خودروهای مردمی با قیمت زیر صد میلیون تومان، مجموعه های خدماتی بزرگی در زمینه ارائه خدمات تعمیرگاهی در حال شکل گرفتن هستند که به ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

در پی گسترش تعداد خودروهای چینی و متنوع تر شدن بازار خودروهای مردمی با قیمت زیر صد میلیون تومان، مجموعه های خدماتی بزرگی در زمینه ارائه خدمات تعمیرگاهی در حال شکل گرفتن هستند که به صورت مولتی برند فعالیت می کنند و می توانند در سطح نوینی نیاز مشتریان را پوشش دهند.

تعمیرگاه گودرزی شهر قدس

در همین رابطه در روز گذشته، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، مدیران شرکت های خودرویی، رسانه های خبری و همچنین با حضور امام جمعه شهرستان قدس، مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز 322 گودرزی مدیران خودرو افتتاح شد.

تعمیرگاه گودرزی 322 شهر قدس

در این مراسم که در شهر خودرو گودرزی و محل خدمات پس از فروش نمایندگی مدیران خودرو این مرکز برگزار شد مدیران و حضار از فضاهای ایجاد شده، تجهیزات و زیرساخت هایی که جهت خدمات دهی تهیه شده بود بازدید کردند.

فضای خدمات پس از فروش نمایندگی 322 گودرزی در مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع بصورت اختصاصی شامل قسمت های سرویس های اولیه و تعمیرات سریع (Quick Service)، تعمیر موتور گیربکس، شاسی‌کِشی و اتاق رنگ و مجهز به انبار قطعات تجهیز شده است.

تعمیرگاه گودرزی 322 شهر قدس

لوازم و تجهیزات کامل این مرکز این امکان را برای تعمیر سریع و کامل کلیه خودرو های برند ام وی ام و چری (MVM & CHERY) شامل کلیه مدل های جدید و قدیم را فراهم ساخته است.

وجود فضایی مجهز برای پذیرش مشتریان و همچنین بکارگیری تیم فنی آموزش دیده و مجرب یکی دیگر از نکاتی است که در این مجموعه مشهود است.

تعمیرگاه گودرزی 322 شهر قدس
در خلال برنامه افتتاح این مرکز آقای شو، معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با تشکر از مدیریت مجموعه گودرزی ابراز خرسندی کرد با شروع بکار فعالیت خدماتی، این نمایندگی بعنوان یک مجموعه کامل نمایندگی در قالب فروش، خدمات پس از فروش و قطعات آماده خدمات رسانی به مشتریان این برند خواهد بود و گامی جدی در جهت افزایش میزان کسب رضایمندی مشتریان بر خواهد داشت.

تعمیرگاه گودرزی 322 قلعه حسن خان
مجموعه نمایندگی های گودرزی شامل دیگر برندهای خودرویی ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، رامک خودرو و مدیران خودرو است که کلیه خدمات فروش و پس از فروش را برای این برندها در فضایی پیوسته و متمرکز بالغ بر 75000 متر مربع به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

تعمیرگاه گودرزی 322 شهر قدس

این مرکز به آدرس تهران، کیلومتر 20 جاده قدیم کرج، نرسیده به سه‌راهی شهر قدس همه روزه آماده ارائه خدمات خودرویی به مراجعه کنندگان است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه گودرزی می توانند از خدمات قابل ارئه در این مرکز مطلع شوند.

تعمیرگاه گودرزی 322 شهر قدس

امید است که با گسترش فعالیت این دست از مراکز، کیفیت خدمات پس از فروش در بازار خودرو ایران رفته رفته بهبود یابد و بدین وسیله شاهد افزایش رضایت عمومی مشتریان نسبت به وضعیت نه چندان مساعد فعلی باشیم.

تعمیرگاه گودرزی 322 شهر قدس

تعمیرگاه گودرزی 322 شهر قدس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pars
    pars | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    ماشین چینی با قیمت کذایی واقعا نوبره
    تو هر رده ش ماشیم بهتر هست من 206 ایرانیزه و سمند رو ترجیح میدم به گرونتر چینی

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

    رپورتاژ اگهی رو یادتون رفت توی متن تیتر جا بدین ... !!!

مطالب پیشنهادی