ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با شبیه ساز Android x86 اندروید نوقا را به پی سی و مک بیاورید

از استارت پروژه Android x86 ماه ها می گذرد، اما برای زمانی طولانی هیچ خبری از آن منتشر نمی شد و به نظر می رسید که پروژه به دست فراموشی سپرده شده باشد. اما خوشبختانه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

از استارت پروژه Android x86 ماه ها می گذرد، اما برای زمانی طولانی هیچ خبری از آن منتشر نمی شد و به نظر می رسید که پروژه به دست فراموشی سپرده شده باشد. اما خوشبختانه امروز مشخص شد که پروژه همچنان به قوت خود پابرجاست و به توسعه خود ادامه می دهد.

صرفا جهت آشنایی، Android x86 پورتی دقیق از سیستم عامل اندروید برای رایانه های ۳۲-بیتی محسوب می شود. امروز نخستین پورت پایدار اندروید ۷.۱ از این شبیه ساز منتشر شده که می توانید روی پی سی یا Virtual Machine دلخواه تان آن را تجربه کنید.

تیم برنامه نویس Android x86 اعتقاد دارد که نسخه فعلی پایدارترین و کامل ترین تجربه اندروید ۷.۱ را روی رایانه های شخصی به ارمغان می آورد. برای استفاده از آن می توانید از ماشین های مجازی مثل VirtualBox استفاده کنید که به عقیده افراد تست کننده عملکرد نسبتا خوب و قابل قبولی را به نمایش می گذارد.

Android x86 جدید اندروید نوقا را به خوبی شبیه سازی کرده و حتی تسک بار را هم در اختیارتان قرار داده تا بتوانید از مزایای قابلیت های چند پنجره ای نوقا نیز به طور کامل بهره ببرید. پلی استور هم به خوبی کار می کند و از این بابت مشکلی برای دانلود اپلیکیشن ها نخواهید داشت.

با این وجود متأسفانه گزینه ای برای غیر فعال کردن نوار مسیریابی ندارید که البته مشکل چندان بزرگی هم به حساب نمی آید. برای دانلود Android x86 برای پی سی و مک های ۳۲ و ۶۴-بیتی می توانید همین حالا به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • IMP
    IMP | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    اندروید نوغا چی هست؟ جدید اومده یا مخصوص ایران تولید کردن؟ ?

مطالب پیشنهادی