ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای نخستین رندر از موبایل شیائومی Mi Mix 2s به همراه مشخصات سخت افزاری

طی سال گذشته میلادی، شیائومی موبایل Mi Mix 2 را عرضه کرد که مدل تازه خانواده تقریباً بی حاشیه این کمپانی به حساب می آمد. ماه گذشته در اخبار خواندیم که این تولیدکننده چینی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

طی سال گذشته میلادی، شیائومی موبایل Mi Mix 2 را عرضه کرد که مدل تازه خانواده تقریباً بی حاشیه این کمپانی به حساب می آمد. ماه گذشته در اخبار خواندیم که این تولیدکننده چینی به دنبال عرضه مدلی ارتقایافته از Mi Mix 2 در کنگره جهانی موبایل است که تحت عنوان Mi Mix 2s شناخته می شود. اخیراً مشخصات کامل این اسمارت فون در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.

بنابر اخبار افشایی، این موبایل از بدنه یکپارچه سرامیکی و نمایشگری 5.99 اینچی بهره مند خواهد بود. چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 845 به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از دیگر مشخصات می توان به حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

شیائومی می میکس 2 اس

روی پنل پشتی موبایل، دوربینی دوگانه به چشم می خورد که به دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز است و امکان زوم اپتیکال را برای کاربر مهیا می سازد. ضمناً گفتنی است که یکی از مهم ترین ویژگی های Mi Mix 2s، تعبیه اسکنر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر است که البته هنوز از دقت و کیفیت آن اطمینانی نداریم.

علاوه بر مشخصات سخت افزاری، اخیراً رندری به ظاهر رسمی نیز از Mi Mix 2s در فضای مجازی رویت شده. در این تصویر تازه می توانیم ببینیم که به جای ایجاد یک بریدگی بزرگ در بخش بالایی نمایشگر، شیائومی دوربین سلفی را در بخش بسیار کوچکی در لبه بالا و سمت راستی دستگاه تعبیه کرده و بیشترین فضای ممکن را به نمایشگر اختصاص داده. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از Mi Mix 2s در دسترس نیست اما خوشبختانه کنگره جهانی موبایل 2018 تا کمتر از دو هفته دیگر برگزار می شود و شیائومی به صورت رسمی از این موبایل رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Alireza Yavari
    Alireza Yavari | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

    ای بابا من همین چندروز پیش mi mix2 رو خریدم?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی