ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Moshow
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن MoShow؛ اسلایدشوهای بی نظیر بسازید

سازنده اپلیکیشن FXGuru بعد از این که افکت های جذاب هالیوودی را به موبایل هایمان آورد، حالا می خواهد چشمه دیگری از مهارت هایش را به نمایش بگذارد؛ البته این بار در ساخت اسلایدشو. MoShow ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

سازنده اپلیکیشن FXGuru بعد از این که افکت های جذاب هالیوودی را به موبایل هایمان آورد، حالا می خواهد چشمه دیگری از مهارت هایش را به نمایش بگذارد؛ البته این بار در ساخت اسلایدشو.

MoShow ساده ترین و کار راه اندازترین اپی است که می توانید برای ساخت اسلایدشو به سراغش بروید؛ هم محیط دلنشینی دارد و هم از نظر امکانات به قدری خوب و پرداخته شده که با نصب آن به هیچ اپ دیگری احتیاج نخواهید داشت.

این اپلیکیشن جزو اسلایدشو سازهایی است که بخش اعظم کارها را اتوماتیک انجام می دهند و از شما فقط ماده خام (که همان عکس باشد) را می خواهند. این یعنی اگر طرفدار ویرایش دستی هستید و دوست دارید که به تمام جزئیات مسلط باشید، MoShow گزینه خوبی برایتان نیست.

اما در غیر این صورت، اگر نمی خواهید برای ساخت اسلایدشو بیشتر از ۵ دقیقه وقت بگذارید MoShow بهترین اپلیکیشن برای شماست. MoShow از همان سیستم اسلایدشو ساز Quik گو پرو پیروی می کند؛ یعنی کافیست عکس هایتان را به آن بدهید تا با اعمال افکت ها و موزیک های از پیش آماده شده یک اسلایدشوی جذاب موزیکال تحویل بگیرید.

خوشبختانه افکت های ویدیویی MoShow تنوع خوبی دارند تا بابت تناسب آن ها با سوژه خیال تان راحت باشد. چه بخواهید یک اسلایدشوی شاد و انرژی بخش بسازید و چه یک اسلایدشوی غمگین، همیشه افکتی در MoShow هست که بتواند نظرتان را جلب کند.

این که گفتیم «همیشه» به خاطر آن است که با هر آپدیت، افکت ها و استایل های بیشتری به آرشیو اپ اضافه می شوند که در صفحه خانه می توانید جدیدترین آن ها را مرور کنید. بعضی از افکت ها رایگان هستند و بعضی دیگر با ارتقاء به نسخه کامل آزاد می شوند، و در صورت خرید نسخه کامل می توانید واترمارک MoShow را هم از خروجی هایتان بردارید.

البته MoShow اپلیکیشن چندان بی عیب و نقصی هم نیست. یکی از ایراداتی که می توانیم به آن وارد کنیم، این است که امکانات ویرایش حرفه ای ندارد. البته اپلیکیشن در اصل برای این کار طراحی نشده، با این وجود در ارائه امکانات حداقلی هم می توانست عملکرد بهتری به نمایش بگذارد.

با این که در MoShow می توانید ترتیب اسلایدها را مشخص کنید، رویشان متنی نوشته یا کادر عکس ها را برش بزنید ولی متأسفانه گزینه ای برای افزودن موزیک از حافظه در اختیار ندارید و انتخاب هایتان به موزیک های پیش فرض نه چندان جالب اپلیکیشن محدود هستند.

این که نمی توانید مدت زمان پخش هر اسلاید را تعیین کنید هم ممکن است برایتان موضوع ناامیدکننده ای باشد. اما خوشبختانه افکت های آماده MoShow طوری طراحی شده اند که خیلی نیاز به تنظیم و دستکاری ندارند و کم پیش می آید که از خروجی های اپ نارضی باشید.

همانطور که بالاتر هم گفتیم MoShow جزو اسلایدشو میکرهای اتوماتیک به حساب می آید و طوری طراحی شده که همه افراد، حتی کسانی که سر رشته ای از ویرایش ویدیو ندارند هم بتوانند با چند اشاره ساده به اسلایدشوهای جذاب و چشم نواز برسند.

بنابراین اگر با این دید به سراغ MoShow بروید یقینا از کار با آن لذت خواهید برد.

MoShow - Slideshow Movie Maker

MoShow - Slideshow Movie Maker

سازنده: Picadelic قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117.9 / 85.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Paliz
    Paliz | ۲۸ آذر ۱۳۹۹

    سلام چجوری میتونم روی اسلایدها متن بنویسم. هیچ گزینه ای نداره واسه اضافه کردن متن

مطالب پیشنهادی