ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل «اکسپریا XZ2 Pro» سونی در تازه ترین نتایج بنچمارک HTML رویت شد

اخیراً اسکرین شاتی در فضای مجازی منتشر شده که نتایج تست بنچمارک HTML موبایلی عرضه نشده از سونی، تحت عنوان «اکسپریا XZ2 Pro» را فاش می کند. این موبایل که با شماره مدل «H8116» شناخته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۵

اخیراً اسکرین شاتی در فضای مجازی منتشر شده که نتایج تست بنچمارک HTML موبایلی عرضه نشده از سونی، تحت عنوان «اکسپریا XZ2 Pro» را فاش می کند. این موبایل که با شماره مدل «H8116» شناخته می شود، یکی از دیوایس های خانواده XZ2 است و پسوند Pro نشان می دهد که احتمالاً گران قیمت ترین عضو این خانواده نیز خواهد بود.

اگرچه مشخصات کامل سخت افزاری دستگاه هنوز مشخص نیست، گفته می شود اکسپریا XZ2 Pro سونی نخستین اسمارت فون جهان خواهد بود که همراه با نمایشگر 4K OLED عرضه می گردد. البته رزولوشن درج شده در تصویر بنچمارک، پایین تر از آن است که متعلق به موبایلی در سال 2018 باشد؛ خصوصاً موبایلی پرچمدار که همراه با آخرین ورژن از اندروید روانه بازار می شود.

نتایج بنچمارک سونی اکسپریا XZ2 Pro

اما اگر از این خطا در بنچمارک چشم پوشی کنیم، باید گفت که XZ2 Pro نخستین موبایل 4K جهان نیست و این رزولوشن قبلاً در اکسپریا زد 5 پریمیوم مورد استفاده قرار گرفته بود، اما با این تفاوت که دستگاه از پنل نمایشگر LCD بهره می برد و XZ2 Pro به پنل OLED تجهیز شده.

بنابر نتایج فاش شده از بنچمارک HTML، پرچمدار تازه سونی به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می گردد و این سیستم عامل، احتمالاً میزبان پوسته خود سونی برای اندروید خواهد بود.اگرچه به مشخصات سخت افزاری اشاره نشده، گزارش ها از عرضه این موبایل به همراه چیپست اسنپدراگون 845، شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حکایت دارند.

پنل پشتی دستگاه، کاملاً از جنس شیشه خواهد بود تا امکان شارژ وایرلس مهیا شود و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی نیز روی جای گرفته. در حال حاضر انتظار می رود سونی از موبایل XZ2 Pro در جریان کنگره جهانی موبایل سال 2018 رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

    خخخخ حالاااینهمه میگن اولد اخر میاد lcd میزنه دوباره،من خودم به شخصه نسخه oled همراه با انتن 5g رو با گوشی الانم که z5p هست عوض میکنم تا اون موقع صبر میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی