ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 احتمالاً از اسپیکر دوگانه و اموجی های متحرک بهره خواهد برد

موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ قرار است در کمتر از دو هفته دیگر رونمایی شوند. در کنار مشخصات بسیاری که از دوربین های دوگانه با گشودگی دهانه لنز متغیر، و جای گیری متفاوت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ قرار است در کمتر از دو هفته دیگر رونمایی شوند. در کنار مشخصات بسیاری که از دوربین های دوگانه با گشودگی دهانه لنز متغیر، و جای گیری متفاوت حسگر اثر انگشت منتشر شده، حالا بر اساس گزارش سایت کره ای ETNews این موبایل ها احتمالاً از اسپیکر دوگانه بهره خواهند برد. همچنین احتمالاً قرار است اموجی های متحرک نیز به این تلفن های هوشمند بیایند.

اموجی های متحرک همان قابلیتی است که پیش از این مشابه آن را در موبایل پرچمدار اپل، آیفون 10 دیده ایم. در این قابلیت بر اساس ظاهر سه بعدی چهره کاربر، تصویری از او در قالب کاراکترهای مختلف به صورت متحرک تولید می شود.

دیگر قابلیت پرچمداران آتی کمپانی کره ای، پشتیبانی از اسپیکرهای دوگانه است؛ قابلیتی که کمبود آن در موبایل های پیشین سری گلکسی اس انتقادهای بسیاری را به همراه داشت و جای خالی آن در مقایسه با رقبا احساس می شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده یکی از این اسپیکرها در بالای موبایل و دیگری در پایین آن قرار گرفته. به این ترتیب مشکل مسدود شدن اسپیکر تکی پایینی در هنگام بازی کردن، تا حدودی در گلکسی اس 9 حل خواهد شد.

گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

بر اساس ادعای وبسایت SAMMOBILE این اسپیکرها از فناوری صدای فراگیر دالبی بهره می برند و توسط کمپانی مشهور AKG تنظیم شده اند. به همین دلیل انتظار می رود از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار باشند.

از دیگر اطلاعاتی که در مورد تلفن های هوشمند سری گلکسی اس 9 منتشر شده، حضور احتمالی کلید فعال کردن دستیار صوتی بیکسبی در قاب سمت چپ است. همچنین احتمالاً قرار است یک قاب شفاف به همراه موبایل های یاد شده در جعبه ارائه شود.

سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، تنها یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

می توانید تمام اطلاعاتی که تاکنون در مورد گلکسی اس 9 می دانیم را در مطلب ویژه دیجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    سامسونگ اینقدری که روی تبلیغات و اخبار کار می کنه تا جو بده اگه روی محصولاتش مثل ال جی کار میکرد نیاز نبود که رپورتاژ های غیر رسمی اینقدر منتشر کنه. مستقیما محصول رو خوب بساز تا مشتری بخره. نه با جنجال رسانه ای

مطالب پیشنهادی