ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 9 سامسونگ خبر از برتری اگزینوس به اسنپدراگون می دهد

در روزهای اخیر خبرهای بسیاری از اطلاعات موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر می شود، امروز احتمال وجود اسپیکرهای دوگانه و اموجی های سه بعدی متحرک مطرح شده و اخیراً بنچمارکی منتسب به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۰

در روزهای اخیر خبرهای بسیاری از اطلاعات موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر می شود، امروز احتمال وجود اسپیکرهای دوگانه و اموجی های سه بعدی متحرک مطرح شده و اخیراً بنچمارکی منتسب به نسخه بهره مند از چیپست اگزینوس 9810 این دو موبایل در پایگاه داده گیکبنچ منتشر شده که خبر از برتری این چیپست نسبت به اسنپدراگون 845 می دهد.

یادآوری می کنیم که پیش از این بنچمارکی منتسب به گلکسی اس 9 بهره مند از اسنپدراگون 845 منتشر شده بود.

بنچمارک گیکبنچ منتسب به اگزینوس 9810 گلکسی اس 9 سامسونگ

همان طور که در بنچمارک جدید دیده می شود، امتیاز تک هسته ای پردازنده اگزینوس 9810 با مقدار 3648 به میزان قابل توجهی نسبت به عدد 2378 که در نمونه بهره مند از اسنپدراگون 845 ارائه شده بود، برتری دارد. در زمینه تست چند هسته ای نیز شرایط به نفع اگزینوس است. در این آزمایش امتیاز 8894 ثبت شده که باز هم برتری قابل ملاحظه ای نسبت به امتیاز 8132 اسنپدراگون 845 دارد.

انتظار می رود طبق روال معمول سامسونگ، در ایران نسخه بهره مند از چیپست اگزینوس به طور رسمی عرضه شود. به ادعای سایت phonearena این نسخه احتمالاً از شارژدهی باتری بهتری برخوردار خواهد بود.

مقایسه ای بین امتیاز بنچمارک های گیکبنچ چیپست های A10 و A11 اپل در کنار اگزینوس 9810 و 8895 به همراه اسنپدراگون 835 و 845. در صورت صحت بنچمارک اخیر، اگزینوس 9810 در تست تک هسته ای حتی از چیپست A10 اپل نیز برتر خواهد بود.

البته در نهایت نباید فراموش کرد که پیش از این بارها اطلاعات غلطی در مورد بنچمارک های منتسب به تلفن های هوشمند در پایگاه داده گیکبنچ منتشر شده است.

سامسوگ رسماً اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، معرفی خواهد کرد. این زمان دقیقاً یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم نتایج اولین بنچمارک های چیپست اسنپدراگون 845 را نیز در دیجیاتو مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    نمیدونم چرا حس میکنم دروغ و صرفا بازار گرمیه

  • hamed58
    hamed58 | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    چه جنگ عجیبی بین گیگ و هرتز،مگا راه افتاده... که ما ازش به کل عقبیم!!!!

مطالب پیشنهادی