ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ربات های بوستون داینامیکس حالا می توانند در را برای دوستان خود نگه دارند

اگر به گشت و گذار در وب سایت یوتوب بپردازید و از قضا به حوزه تکنولوژی علاقه مند باشید، احتمالاً برخی از جالب ترین ویدیوهای این سرویس به اشتراک گذاری محتوی را در کانال بوستون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اگر به گشت و گذار در وب سایت یوتوب بپردازید و از قضا به حوزه تکنولوژی علاقه مند باشید، احتمالاً برخی از جالب ترین ویدیوهای این سرویس به اشتراک گذاری محتوی را در کانال بوستون داینامیکس خواهید یافت. این شرکت زیر مجموعه سافت بانک، هر از چندگاهی ویدیوهای تازه ای از دستاوردهای تازه ربات های خود منتشر می کند که یا مردم را از پیشرفت ربات ها به وحشت می اندازند یا دل آنها را می ربایند.

تازه ترین ویدیوی آپلود شده در کانال یوتوبی بوستون داینامیکس که احتمالاً ترکیبی از این دو احساس را در شما بر خواهد انگیخت، بار دیگر ربات SpotMini کمپانی را نمایش می دهد که این بار چگونگی باز کردن درها (و نگه داشتن شان!) را یاد گرفته است.

باز کردن در توسط ربات های بوستون داینامیکس موضوع چندان تازه ای نیست و چنین اتفاقی را پیشتر هم دیده ایم، اما عملکرد SpotMini این بار با همیشه تفاوت دارد و شاهد دستاوردهای مهمی هستیم. ربات مورد اشاره از بازویی اضافه بهره مند شده و می تواند ضمن مکان یابی دستگیره، در را باز کند و حتی آن را برای دوست رباتیک دیگرش که چنین بازویی ندارد باز نگه دارد.

در نهایت اگرچه چنین دستاوردهایی در نگاه اول بسیار ترسناک به نظر می رسند و به عقیده بسیاری ما را یک قدم به نابودی نوع بشر توسط ربات ها نزدیک تر می کنند، باید اعتراف کرد بوستون داینامیکس به پیشرفت های قابل تحسینی دست یافته و حالا خرید 100 میلیون دلاری این کمپانی توسط سافت بانک، بسیار منطقی تر از هر زمان دیگر جلوه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    گوگل اینو هم شوهر داد

  • rad
    rad | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    رباط تخمه سگ داینامیکس

مطالب پیشنهادی