ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس - پیش از رونمایی
تکنولوژی

دفترچه راهنمای رسمی شارژر بیسیم گلکسی اس 9 منتشر شد [به روزرسانی: تصاویر جدید منتشر شد]

به تازگی دفترچه راهنمای شارژر بیسیم موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ در سایت این کمپانی منتشر شده؛ موبایل هایی که کمتر از دو هفته به رونمایی رسمی آنها باقی مانده است. علی رغم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۸

به تازگی دفترچه راهنمای شارژر بیسیم موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ در سایت این کمپانی منتشر شده؛ موبایل هایی که کمتر از دو هفته به رونمایی رسمی آنها باقی مانده است.

علی رغم اینکه دفترچه راهنمای منتشر شده به مشخصات گلکسی اس 9 اشاره نمی کند، ولی برخی از مشخصات شارژر بیسیم با مدل EP-N5100 نشان می دهد. بر این اساس پد شارژر، دارای دو سیم پیچ است.

بر اساس سندی که از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) منتشر شده، شارژر مذکور از ولتاژ و شدت جریان ورودی 5 ولت، 2 آمپر و نیز 9 ولت 1/67 آمپر پشتیبانی می کند.

از آنجایی که شماره مدل این دستگاه با نمونه ای که پیش از این برای موبایل های پرچمدار فعلی سامسونگ عرضه شده، متفاوت است، به نظر می رسد کمپانی کره ای قصد ارائه آن برای موبایل های سری گلکسی اس 9 را داشته باشد.

ظاهر شارژر جدید بسیار شبیه به شارژرهای فعلی سامسونگ، البته با قطر کمتر است و از درگاه USB-C بهره می برد. این دستگاه که بر اساس استاندارد Qi (چی) کار می کند، در بخش پشتی دارای یک فن به منظور دفع حرارت قطعات داخلی در حین شارژ است.

تصویری منتسب به شارژر بیسیم جدید سامسونگ

برای نشان دادن وضعیت شارژ یک LED روی آن تعبیه شده. رنگ قرمز LED نشان دهنده شارژ شدن موبایل است و رنگ سبز نیز اتمام فرایند شارژ را نشان می دهد. نور چشمک زن هم نمایانگر خطا در کارکرد دستگاه است.

پیش از این تصاویری از قاب های رسمی که قرار است برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس عرضه شوند، منتشر شده بود.

یادآوری می کنیم که سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، تنها یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

 

به روز رسانی:

اخیراً تصاویری از شارژر مذکور و نیز جعبه آن منتشر شده. بر این اساس مشخص شده که گجت مذکور در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. در ادامه می توانید تصاویر جدید را مشاهده فرمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی