ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 10
تکنولوژی

استقبال از آیفون 6.1 اینچی آتی اپل چگونه خواهد بود

مینگ-چی کو، تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI Securities» اطلاعاتی در مورد مشخصات و زمان عرضه آیفون بهره مند از نمایشگر 6.1 اینچی را در اختیار رسانه ها قرار داده است. بر اساس گمانه زنی های ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۷

مینگ-چی کو، تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI Securities» اطلاعاتی در مورد مشخصات و زمان عرضه آیفون بهره مند از نمایشگر 6.1 اینچی را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

بر اساس گمانه زنی های پیشین، اپل در سال جاری میلادی سه آیفون را روانه بازار خواهد کرد؛ یک جایگزین 5.8 اینچی برای آیفون 10، یک مدل ارزان قیمت تر 6.1 اینچی با نمایشگر LCD و یک نسخه 6.5 اینچی با نمایشگر OLED با نام احتمالی آیفون 10 پلاس.

به گفته این تحلیلگر مشهور، قرار است آیفون ارزان قیمت تر 6.1 اینچی در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی شود؛ آیفونی که احتمالاً برخی از مشخصات آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) از جمله Face ID را به ارث خواهد برد. البته انتظار می رود این بار اپل بتواند موبایل یاد شده را با قیمت به صرفه تری روانه بازار کند.

بدین منظور اپل می تواند از نمایشگر ارزان قیمت تر LCD (به جای OLED آیفون 10) بهره ببرد و در عین حال از فریم آلومینیومی در کنار دوربین اصلی تکی استفاده کند و حتی فناوری لمس سه بعدی (3D Touch) را نیز حذف نماید.

گمانه زنی مینگ-چی کو در مورد آیفون 6.1 اینچی 2018

بر اساس ادعای این تحلیلگر در دوره چرخه عمر آیفون 6.1 اینچی آتی (از فصل انتهایی سال 2018 تا فصل سوم سال 2019) انتظار عرضه 100 میلیون واحد از این آیفون می رود.

البته کو افزوده که پیش بینی میزان عرضه ممکن است به علت نحوه قیمت گذاری این آیفون تغییر کند ولی او معتقد است که قیمت تلفن هوشمند یاد شده در آمریکا بین 700 الی 800 دلار خواهد بود. همچنین به طور دقیق تر پیش بینی شده که در صورت تعیین قیمت 699 دلاری تعداد 105 تا 115 میلیون واحد و در صورت ارائه آیفون مذکور با قیمت 799 دلار تعداد 95 تا 105 میلیون دستگاه به بازار عرضه خواهد شد.

تحلیلگر ارشد موسسه KGI Securities افزوده که قیمت می تواند بسته به دیدگاه اپل نسبت به اینکه این موبایل جانشین کدام یک از آیفون های 8 یا 8 پلاس باشد، تغییر کند. پیش از این از سوی موسسه KGI اعلام شده بود که آیفون 6.1 اینچی از برد منطقی غیر چند لایه به همراه باتری مستطیلی بهره خواهد برد؛ مشابه با همان مواردی که پیش از این در آیفون های 8 و 8 پلاس پیاده سازی شده بود.

iPhone X

«کو» انتظار دارد که آیفون مذکور 50 درصد از میزان عرضه آیفون های آتی را به خود تخصیص دهد و در سال 2019 نیز فروش خوبی را تجربه کند. بر اساس تخمین های اخیر پیش بینی می شود اپل موفق شود در سال 2018 حدود 200 میلیون آیفون را روانه بازار کند.

در نهایت باید گفت بر اساس گمانه زنی ها 3 آیفون آتی در ماه های سپتامبر تا اکتبر سال جاری میلادی (شهریور تا آبان سال 97) معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    SLP چی هست؟

مطالب پیشنهادی