ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با حالت اکتشاف بازى Assassin’s Creed Origins در دل مصر باستان سفر کنید

همه علاقه مندان به بازى هاى ويديويى، سرى اساسينز كريد را به عنوان مجموعه اى مي شناسند كه براى درصد زيادى از گيمرها مانند معلم تاريخ عمل مى كند. ظاهراً يوبیسافت نيز به اين موضوع ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

همه علاقه مندان به بازى هاى ویدیویى، سرى اساسینز کرید را به عنوان مجموعه اى می شناسند که براى درصد زیادى از گیمرها مانند معلم تاریخ عمل مى کند. ظاهراً یوبیسافت نیز به این موضوع پى برده و در جدیدترین نسخه از این سرى یعنى Assassin's Creed: Origins حالت مخصوصى را براى اکتشاف در بازى در نظر گرفته است.

این حالت باعث مى شود تا تمام ماموریت ها و چالش هاى کوچک و بزرگی که در بخش داستانى بازى حاضر هستند، از بازى کنار گذاشته شده و شرایط براى اکتشاف و یادگیرى بیشتر محیا شود. یوبیسافت دلیل طراحى چنین حالتى را آشنایی بیشتر مخاطبان با تاریخ مصر باستان ذکر کرده است.

در حالت اکتشاف مى توانید از بایِک به عنوان شخصیت اصلى Assassin's Creed Origins گرفته تا هر شخص دیگرى را به عنوان کاراکتر اصلى خود براى گشتن آزادنه در محیط و کسب اطلاعات از اشیا تاریخى موجود در بازی انتخاب کنید. جالب است بدانید یوبیسافت پیش از این، حالت اکتشاف را در کلاس هاى درس نیز آزمایش کرده و با نتایج خوبى روبرو شده است.

حالت اکتشاف

این موضوع هنوز به طور کامل مشخص نیست اما به نظر مى رسد یوبیسافت قصد دارد چنین حالتى را براى سایر نسخه هاى این سرى نیز منتشر کند. امیدواریم که سایر سازندگان نیز از ایده اکتشاف آزادنه در عناوین خود در آینده نزدیک بهره ببرند.

با توجه به چیزى که پیش از این به آن اشاره شده بود، این حالت از کمتر یک هفته دیگر در دسترس صاحبین Assassin's Creed Origins قرار خواهد گرفت و به صورت کاملاً رایگان قابل استفاده خواهد بود.

Assassin's Creed Origins طی پاییز سال گذشته میلادى براى پلى استیشن ۴، ایکس باکس وان و پى سى منتشر شده بود و نسبت به قسمت هاى پیشین این مجموعه در نسل هفتم، با واکنش هاى مثبت ترى از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    الان دارم بازی میکنم. خداکنه زودتر بیاد که حالشو ببریم ?

مطالب پیشنهادی