ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تلگرام X با قابلیت های جدید به پلی استور بازگشت

صبح امروز تلگرام ایکس در اقدامی ناگهانی از گوگل پلی حذف شد و بعد از مشکلاتی که این اپلیکیشن با اپل داشت، احتمال می رفت که همین قضیه هم برای گوگل تکرار شده باشد. با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۹

صبح امروز تلگرام ایکس در اقدامی ناگهانی از گوگل پلی حذف شد و بعد از مشکلاتی که این اپلیکیشن با اپل داشت، احتمال می رفت که همین قضیه هم برای گوگل تکرار شده باشد. با این وجود ساعاتی پیش تلگرام ایکس با قابلیت های جدیدتر به گوگل پلی بازگشت و به شایعات پایان داد.

وجود تنظیمات مستقل برای نوتیفیکیشن های LED، تاریخ شناور در پنجره چت ها، ظاهر جدید برای حالت شب، تنظیمات حریم شخصی جدید برای تماس های Peer-to-Peer، کیبورد مخفی و غیر قابل ردیابی برای چت در حالت Secret و کنترل لاگین کردن با تلگرام در وبسایت ها از جمله تغییرات این نسخه تلگرام ایکس به حساب می آیند.

جدا از اینکه حالا تنظیمات جانبی اپلیکیشن به بخش Interface منتقل شده است. در مقایسه با اپلیکیشن اصلی، تلگرام ایکس سرعت بیشتری دارد و به نوعی یک اپلیکیشن آزمایشی برای تلگرام اصلی به حساب می آید. بنابراین بعضی قابلیت های جدید تلگرام که در مرحله بتا قرار دارند ابتدا برای تلگرام ایکس عرضه می شوند.

بد نیست بدانید که نزدیک به دو هفته پیش تلگرام ایکس و در ادامه آن خود تلگرام اصلی از اپ استور به خاطر «محتویات غیر اخلاقی» موجود در محیط برنامه حذف شدند. البته بعد از مدتی این دو اپلیکیشن به فروشگاه اپل بازگشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • iran gnulinux
    iran gnulinux | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    فکر کنم جواب هایم دهان اسمورفی ها را دوخت باز شخصی سوالی داشت در خدمتم ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی