ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین Lumix ZS200 پاناسونیک با توانایی های بهبودیافته در زوم معرفی شد

در کنار دوربین جدید GX9، پاناسونیک اخیراً از دوربین جمع و جور و سوپر زوم Lumix ZS200 هم رونمایی کرده که رد پای دوربین محبوب ZS100 را دنبال می کند. این مدل جدید دچار تغییرات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

در کنار دوربین جدید GX9، پاناسونیک اخیراً از دوربین جمع و جور و سوپر زوم Lumix ZS200 هم رونمایی کرده که رد پای دوربین محبوب ZS100 را دنبال می کند. این مدل جدید دچار تغییرات فراوان نشده و کماکان از نمایشگری 1 اینچی، سنسوری 20.1 مگاپیکسلی و لرزشگیر 5 محوره بهره برده و امکان فیلم برداری 4K با 30 فریم را مهیا می سازد. با این حال، دوربین تازه پاناسونیک آنقدر قابلیت تازه دارد که نظر برخی خریداران را به خود جلب کند.

مهم تر از هرچیز، لنز زوم دوربین که توسط Leica ساخته شده، زوم افزایش یافته ای معادل 24 الی 360 برابر ارائه می دهد که از زوم 25 الی 250 برابری مدل پیشین بیشتر است؛ هرچند که بهای آن، کاهش سرعت دهانه لنز از f/2.8-5.9 به f/3.3-6.4 بوده است.

پاناسونیک ZS200

پاناسونیک می گوید این لنز جدید «کمترین میزان اعوجاج و نور ناخواسته» را ارائه می دهد اما هنوز باید دید در زوم های بالاتر، تصاویری واضح تر نسبت به دوربین ZS100 ثبت می کند یا خیر. از دیگر قابلیت های دوربین پاناسونیک می توان به تصویربرداری ماکرو 3 سانتی متری اشاره کرد که برای توریست ها و عکاسان کژوال بسیار کارآمد خواهد بود.

ZS200 از یک نمایاب الکترونیکی جدید و حالت تصویربرداری ارتقایافته 4K Photo بهره می برد که یافتن شات های جالب و اعمال افکت هایی مانند پُست فوکوس را تسهیل می کند. در صورتی که به تصویربرداری هنری سیاه و سفید نیز علاقه مند باشید، دوربین SZ200 از حالت L.Monochrome هم بهره می برد و از دیگر ویژگی های آن می توان به سنسور 20.1 مگاپیکسلی با موتور Venus، فوکوس خودکار تشخیص کنتراست 0.1 ثانیه ای، فیلم برداری 4K با 30 فریم و انتقال وایرلس از طریق وای فای یا بلوتوث 4.2 اشاره کرد. دوربین Lumix ZS200 طی ماه مارس امسال، در دو رنگ مشکی و نقره ای و با قیمت 800 دلار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی