ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موج جدید اسنشال در راه است؛ موبایل جدیدی معرفی می شود؟

چند ماه پیش اسنشال اعلام کرده در حال ساخت و تولید نسل بعدی موبایلش است که تعمیر پذیری بیشتری نسبت به اسنشال فون اصلی خواهد داشت. حال این شرکت قصد دارد که محصول جدیدی در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

چند ماه پیش اسنشال اعلام کرده در حال ساخت و تولید نسل بعدی موبایلش است که تعمیر پذیری بیشتری نسبت به اسنشال فون اصلی خواهد داشت. حال این شرکت قصد دارد که محصول جدیدی در پنجشنبه، بیست و ششم بهمن ماه، معرفی کند که ممکن است نسل بعدی تلفن‌های هوشمندش باشد.

امروز شرکت اسنشال با پست مطلبی در توییتر اعلام کرد موج جدیدی در راه است و در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه خبرهای تازه ای برای هوادارنش دارد. این شرکت به همراه توییت یاد شده عکسی نیز منتشر نموده که به نوعی یادآور حسگر اثرانگشت تعبیه شده در اسنشال فون اصلی است. این اتفاق ممکن است به معنی معرفی گجت جدید نبوده و تنها به معرفی رنگ‌های جدیدی از مدل‌ قدیمی‌تر مربوط باشد.

در حال حاضر، اسنشال فون اصلی (با شماره مدل PH-1) تنها در دو رنگ مشکی (Black Moon) و سفید (Pure White) عرضه می‌شود اما از زمان معرفی و عرضه این محصول، کمپانی یاد شده دو رنگ دیگر نیز به نام‌های اقیانوسی (Ocean Depths) و خاکستری (Stellar Gray) را به دامنه‌ی رنگ‌های این گجت اضافه کرده است.

همانطور که گفته شد عکس منتشر شده در توییتر به حسگر اثر انگشت موبایل فعلی این شرکت شباهت زیادی دارد. اگر بخواهیم دقیقتر اشاره کنیم این عکس به نوعی حاشیه طلایی اسکنر بکار رفته در مدل اقیانوسی اسنشال فون کنونی را به یاد کاربر می‌آورد. هرچند رنگ پس زمینه تصویر منتشر شده رنگی آبی مایل به فیروزه‌ای داشته و دقیقاً رنگ سبز بخصوص مدل اقیانوسی را تکرار نمی‌کند. این عدم تطبیق رنگ، کارشناسان را بر این داشته که احتمال رونمایی از نسل بعدی تلفن‌های هوشمند اسنشال را به طور کلی رد نکنند.

البته باید توجه داشت که زمان زیادی از رونمایی نسل قبلی تلفن‌های هوشمند این کمپانی نمی‌گذرد چرا که این مدل در نهم مرداد ماه امسال معرفی شد که تنها شش ماه از آن می‌گذرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    فقط وان پلاس

مطالب پیشنهادی