ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چرا هیچکس مجاز به بازدید از ساختمان اصلی اپل پارک نیست؟

سهامداران اپل اخیراً فرصتی یافتند تا در جلسه سالانه این کمپانی، وارد تئاتر استیو جابز در مقر تازه و 5 میلیون دلاری اپل پارک شوند. اما همین سهامداران اجازه نداشتند از ساختمان اصلی مقر اپل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

سهامداران اپل اخیراً فرصتی یافتند تا در جلسه سالانه این کمپانی، وارد تئاتر استیو جابز در مقر تازه و 5 میلیون دلاری اپل پارک شوند. اما همین سهامداران اجازه نداشتند از ساختمان اصلی مقر اپل که به یک سفینه فضایی بی شباهت نیست دیدن کنند. همین موضوع سبب شد تا آنها از تیم کوک، مدیرعامل اپل بپرسند که چه زمانی قادر به بازدید از این ساختمان خواهند بود؟

پاسخ تیم کوک: احتمالاً هیچوقت. چون اسراری در این ساختمان است که نباید توسط هرکسی رویت شود.کوک توضیح می دهد: «مشکلی که در باز کردن درهای ساختمان اصلی به روی بازدیدکنندگان وجود دارد اینست که ما چیزهای محرمانه زیادی در آن داریم.»

این پاسخ کوک، تا حدی سخنان جانی آیو، طراح ارشد اپل را یادآوری می کند که طی سال گذشته میلادی، ساختمان اصلی اپل پارک را «خانه ما» خوانده بود. آیو در آن زمان گفت: «ما اپل پارک را برای بقیه مردم نساخته ایم. بنابراین به نظرم بسیاری از نقدهایی که به آن وارد می شوند بسیار عجیب هستند، چون ما آن را برای شما نساخته ایم. و من میدونم که ما چطور کار می کنیم، شما نمی دانید.»

بنابراین اپل به صراحت می گوید که اگر جزو کارمندانش نیستید، اجازه ندارید وارد ساختمان اصلی اپل پارک شده و از جذابیت های آن دیدن کنید. جالب است بدانید تمام افرادی که به دلایل مختلف وارد اپل پارک شده اند، اجازه گشت و گذار در آن را نداشته اند و از طرف دیگر، تصاویر ایسنتاگرامی منتشر شده از این مقر توسط کارمندان اپل هم اخیراً از این پلتفرم پاک شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali babaie
    Ali babaie | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

    اتفاقا همون ۵ میلیارد دلار درست بود?

  • strz
    strz | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    پنج میلیارد دلار نه پنج میلیون، لطفا متن را اصلاح کنید.

مطالب پیشنهادی