ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی گیم آو ترونز
نرم افزار و اپلیکیشن

بازی موبایل دیگری از روی سریال Game of Thrones ساخته می شود

انگار عملکرد خوب بازی وست ورلد بالاخره نتیجه داد و شبکه HBO تصمیم گرفته تا بازی موبایل بعدی سریال Game of Thrones را به توسعه دهنده کاربلدتری بسپارد. روز گذشته استودیو Behaviour Interactive تایید کرد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

انگار عملکرد خوب بازی وست ورلد بالاخره نتیجه داد و شبکه HBO تصمیم گرفته تا بازی موبایل بعدی سریال Game of Thrones را به توسعه دهنده کاربلدتری بسپارد. روز گذشته استودیو Behaviour Interactive تایید کرد که آن ها بار دیگر با HBO وارد همکاری شده اند تا عنوانی از روی گیم آو ترونز بسازند.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست و با توجه به اینکه این استودیو کانادایی هم اکنون مشغول توسعه دو بازی موبایل وست ورلد و اساسینز کرید: ریبلین (Assassin's Creed: Rebellion) است، احتمالا نباید به این زودی ها منتظر نسخه موبایل سریال محبوب HBO باشیم.

Westworld
نمایی از بازی وست ورلد که توسط Behaviour Interactive ساخته شده و فعلا به صورت محدود انتشار یافته است. این استودیو برای ساخت بازی گیم آو ترونز تنها نیست و با شرکت چینی Gaea نیز مشارکت می کند.

با این وجود تایید شده که بازی بعدی گیم آو ترونز عنوانی در سبک استراتژی خواهد بود و به همین خاطر احتمال دارد Behaviour Interactive همان راه عناوین قبلی خود را پیش بگیرد؛ همانند فال اوت شلتر که ساخته همین استودیو است، منطقه زیرزمینی خود را می سازید و هر از چندگاهی هم به زمین می آیید تا کارهایی انجام دهید.

هر چند این ایده در بازی های قبلی کانادایی ها جواب داده ولی امیدواریم آن ها برای گیم آو ترونز از مکانیزم های متفاوت تری استفاده کنند. بد نیست بدانید تابستان سال گذشته یک بازی موبایل از روی این سریال عرضه شد که به خاطر عدم نوآوری و تکیه زیاد به پرداخت های درون برنامه بازخوردهای منفی زیادی دریافت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی