ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

range-rover-sport-phev-heavens-gate
خودرو

معجزه انگلیسی؛ چالش تبلیغاتی بزرگ رنجرور اسپرت هیبرید در چین [تماشا کنید]

رنجرور اسپرت یکی از لوکس ترین و توانمندترین شاسی بلندهای حال حاضر جهان است. چندی پیش انگلیسی ها نسخه ای سبزتر از این شاسی بلند زیبا را با پیشرانه هیبریدی شارژی یا همان Plug In ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

رنجرور اسپرت یکی از لوکس ترین و توانمندترین شاسی بلندهای حال حاضر جهان است. چندی پیش انگلیسی ها نسخه ای سبزتر از این شاسی بلند زیبا را با پیشرانه هیبریدی شارژی یا همان Plug In به میدان فرستادند تا افرادی که دوستدار محیط زیست هستند نیز بتوانند با خیالی راحت به رانندگی با آن بپردازند.

range-rover-sport-phev-heavens-gate (7)

به گفته مقامات لندرور بهره گیری از پیشرانه هیبریدی، توانایی های آفرود رنجرور اسپرت PHEV را تحت الشعاع قرار نداده و این خودرو کماکان قادر است به راحتی انواع پستی و بلندی ها را پشت سر بگذارد.

range-rover-sport phev

برای اثبات این موضوع، انگلیسی ها یک دستگاه از رنجرور اسپرت PHEV را به مسیر اژدها در دامنه های کوه تیانمن واقع در چین فرستاده اند. این مسیر کوهستانی 7 مایلی دارای 99 پیچ تند بوده و به یک بنای یادبود به نام دروازه بهشت ختم می شود. البته این بنا با انتهای مسیر فاصله داشته و برای رسیدن به آن باید با پای پیاده از 999 پله با زاویه 45 درجه بالا رفت.

range-rover-sport-phev-heavens-gate (8)

حال نکته جالب این است که رنجرور اسپرت PHEV پس از پیمودن مسیر اژدها، به منظور نمایش توانایی های آفرود خارق العاده خود از این پله ها نیز بالا می رود. برای این کار هو-پین تونگ، قهرمان رقابت های لمان و راننده رزرو جگوار در رقابت های فرمول E، پشت فرمان نشسته و به راحتی هر چه تمام 999 پله موجود را پشت سر می گذارد.

range-rover-sport-phev-heavens-gate (8)

کلیپی که در این باره تهیه شده، بسیار جذاب و دیدنی است؛ به همین جهت مخاطبین گرامی را به تماشای آن دعوت می کنیم.

گفتنی است پیشرانه هیبریدی رنجرور اسپرت PHEV در مجموع 398 اسب بخار قدرت و 640 نیوتن متر گشتاور دارد. با تکیه بر این نیروگاه قدرتمند شاسی بلند لوکس انگلیسی می تواند در عرض 6.3 ثانیه سرعت خود را به 60 مایل در ساعت برساند.

range-rover-sport-phev-heavens-gate

در استفاده روزمره رنجرور اسپرت PHEV قادر است تا 50 کیلومتر مسافت را در حالت تمام برقی طی کند، زمان لازم برای شارژ باتری آن نیز چیزی حدود 2 ساعت و 45 دقیقه طول می کشد. این خودرو بسیار پاک بوده و برای پیمودن هر صد کیلومتر مسافت تنها به 2.8 لیتر سوخت نیاز دارد که رقم بسیار تحسین برانگیزی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی