ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Gmail Go
تکنولوژی

نسخه کم حجم اپلیکیشن جیمیل در پلی استور منتشر شد

گوگل برای کسانی که مجبورند با موبایل های ضعیف و اقتصادی ایمیل هایشان را چک کنند، نسخه کم حجم و بهینه ای از جیمیل را منتشر کرده که مصرف منابع سخت افزاری بسیار اندکی دارد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

گوگل برای کسانی که مجبورند با موبایل های ضعیف و اقتصادی ایمیل هایشان را چک کنند، نسخه کم حجم و بهینه ای از جیمیل را منتشر کرده که مصرف منابع سخت افزاری بسیار اندکی دارد.

Gmail Go بعد از نسخه های کم حجم یوتوب، گوگل مپس، گوگل اسیستنت و جی‌بورد جدیدترین اپ گوگل است که برای اجرا روی موبایل هایی با ۱ گیگابایت رم یا کمتر طراحی شده که هم اکنون می توانید آن را از پلی استور دریافت کنید.

به گفته گوگل، این نسخه از جیمیل در عین حفظ سرعت همیشگی سبک تر شده و منابع کمتری مصرف می کند. هر چند ممکن است بعضی قابلیت های نسخه کامل را در آن مشاهده نکنید.

با این حال گوگل وجود قابلیت هایی مثل پشتیبانی از چندین اکانت، اینباکس هوشمند، ابزار ضد اسپم و همچنین ۱۵ گیگابایت فضای خالی برای ذخیره ایمیل در این نسخه را تأیید کرده است.

Gmail Go فعلا برای کشورهای محدودی منتشر شده و صرفا کاربرانی می توانند از آن استفاده کنند که اندروید ۸.۱ اوریو را در موبایل هایشان نصب کرده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin_Naderi
    Amin_Naderi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    ججالب شد

    کدوم گوشی اندروید 8.1 هست که ضعیف باشه؟؟

مطالب پیشنهادی