ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی فرمور شیائومی، مشخصات سخت افزاری موبایل Mi Mix 2s را فاش کرد

شیائومی یکی از نخستین کمپانی هایی بود که به طراحی بدون حاشیه را به موبایل هایش رو آورد و اگر این سبک طراحی امروزه به ترندی تازه در صنعت موبایل تبدیل شده، احتمالاً به خاطر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

شیائومی یکی از نخستین کمپانی هایی بود که به طراحی بدون حاشیه را به موبایل هایش رو آورد و اگر این سبک طراحی امروزه به ترندی تازه در صنعت موبایل تبدیل شده، احتمالاً به خاطر عرضه موبایل Mi Mix شیائومی بوده است. نسل دوم موبایل های Mi Mix طی سال گذشته میلادی روانه بازار شد و حالا اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده که واقعی بودن Mi Mix 2s را به تایید می رساند.

طی هفته های گذشته، بسیاری از منابع چینی به صحبت درباره این موبایل معرفی نشده پرداخته اند و رندرهایی منتسب به آن را منتشر کرده اند که البته امکان تایید صحت آنها وجود ندارد. با این حال به لطف اطلاعات درج شده در فایل های مربوط به فرمور دستگاه که در اختیار وب سایت XDA قرار گرفته، اکنون بسیاری از مشخصات دستگاه را با قطعیت می دانیم.

شیائومی می میکس 2 اس

بنابر اطلاعات این فرمور، موبایل می میکس 2 اس که با نام رمز «پولاریس» شناخته می شود، به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز بوده و از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. علاوه بر این، دستگاه به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.0 اوریو عرضه می گردد که نشان می دهد با پروژه Treble سازگاری دارد. در نهایت، نمایشگر دستگاه از نسبت ابعاد 18:9 برخوردار شده و رزولوشن 2260x1080 را به تصویر می کشد.

در شایعات خوانده بودیم که می میکس 2 اس از قابلیت های هوش مصنوعی برای دوربین بهره می برد و با بررسی فایل های اپلیکیشن دوربین MIUI مشخص شد این دستگاه واقعاً از «تشخیص صحنه» برخوردار است که قابلیتی شبیه به آنچه هواوی با پرچمدار میت 10 ارائه می دهد به نظر می رسد. بنابر کالبدشکافی صورت گرفته، مشخص شد دوربین می میکس 2 اس می تواند تصاویربرداری از سوژه هایی مانند حیوانات، آسمان، مستندات، گل، ساختمان ها و غیره را از یکدیگر تمیز دهد.

از دیگر مشخصات تایید شده دستگاه می توان به سنسور IMX363 سونی برای دوربین، پشتیبانی از دو سیم کارت و پشتیبانی از IR Blaster اشاره کرد. در حال حاضر مشخص نیست می میکس 2 اس چه زمانی رسماً معرفی می گردد، اما کنگره جهانی موبایل 2018 ایده آل ترین فرصت شیائومی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی