ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بررسی ویدیویی دیجیاتو؛ بازی Dragon Ball FighterZ

اگر با دنیای چشم بادامی‌های ژاپنی آشنا باشید و به سرگرمی‌های آن ها علاقه‌مند باشید، احتمالا اسم انیمه و مانگا به گوشتان آشناست. مانگا همان معادل کامیک بوک ژاپنی‌هاست و انیمه هم که همان انیمیشن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

اگر با دنیای چشم بادامی‌های ژاپنی آشنا باشید و به سرگرمی‌های آن ها علاقه‌مند باشید، احتمالا اسم انیمه و مانگا به گوشتان آشناست. مانگا همان معادل کامیک بوک ژاپنی‌هاست و انیمه هم که همان انیمیشن به سبک و سیاق ژاپنی که در دراگون بال یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین انیمه‌های تاریخ به شمار می‌رود.

پتانسیل بالای این انیمه برای تبدیل شدن به بازی کامپیوتری از دیرباز مورد توجه سازندگان قرار گرفته و عموما بازی‌هایی با سبک رزمی بر اساس آن ساخته و عرضه شده که Dragon Ball FighterZ آخرین آنهاست. عنوانی که بیشتر شبیه بازی‌های رزمی کلاسیک شده و البته عناصر موفق سری‌های پیشین این بازی را نیز حفظ کرده است.

سبک مبارزه‌ای یا همان Fighting سبکی است که کمتر کسی فکر می‌کند قابلیت پیشرفت در آن وجود داشته باشد و در نسل جدید نیز چندان عناوین درخور توجهی برای آن عرضه نشده است. سیاست‌های غلط برخی کمپانی‌ها در ارایه عناوین رزمی مثل کپکام (سازنده بازی Street Fighter) که بیشتر کاراکترهای قابل بازی را به صورت DLC بعد از عرضه رسمی بازی به کاربران خود می‌فروشد نیز روی مخاطبین این ژانر تاثیر نسبتا منفی گذاشته است.

اما آیا بازی جدید دراگون بال با گرافیک انیمه‌ای و حفظ اتمسفر موجود در سریال‌های این سری و از آن مهمتر، ارایه یک داستان کاملا جدید مختص بازی پیش رو، توانسته روح تازه‌ای در سبک بازی‌های رزمی بدمد و به آنها جانی دوباره ببخشد؟

با دیجیاتو همراه باشید و تا در یک نگاه و بررسی ویدیویی کوتاه، زیر و بم دنیای جادویی و پر از آدرنالین دراگون بال را دریابیم و ببینیم Bandai Namco، سازنده نام آشنای بازی‌های اقتباسی از روی انیمه‌های ژاپنی، این بار چه کرده است.

این مطلب با همکاری فروشگاه مستر گیم تهیه شده است. برای تهیه کنسول و بازی ها می توانید این فروشگاه را در تلگرام و اینستاگرام با آدرس mr_game_iran@ دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی