ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی کاربران توییتر به حقیقت پیوست؛ زیر لیوانی های مخصوص هوم پاد از راه رسید

مدتی پیش کمپانی اپل اسپیکر نه چندان هوشمند هوم پاد را روانه بازار کرد و خیلی زود، به خاطر مسئله ای عجیب و پیش پا افتاده، سر و صدا به پا کرد. نخستین خریداران هوم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

مدتی پیش کمپانی اپل اسپیکر نه چندان هوشمند هوم پاد را روانه بازار کرد و خیلی زود، به خاطر مسئله ای عجیب و پیش پا افتاده، سر و صدا به پا کرد. نخستین خریداران هوم پاد متوجه شده اند که دستگاه به خاطر لایه سیلیکونی چسبنده زیرین اش، روی سطوح چوبی لکی سفید رنگ باقی می گذارد.

این اتفاق خیلی زود به سوژه خنده کاربران توییتر تبدیل شد و برخی از کاربران به تمسخر پیش بینی کردند که باید بزودی منتظر تجارت میلیارد دلاری بعدی اپل، یعنی تجارت زیر لیوانی باشیم تا بلکه مشکل لک انداختن هوم پاد روی برخی سطوح برطرف شود.

تجارت میلیارد دلاری بعدی اپل: «زیرلیوانی های هوم پاد»

اگرچه اپل هنوز وارد این تجارت نشده، اما کمپانی های شخص ثالث به همین زودی پیش بینی کاربران را به حقیقت تبدیل کرده اند و از زیرلیوانی های مخصوص هوم پاد رونمایی به عمل آورده اند. کمپانی Pad & Quill برای مثال همین حالا یک زیر لیوانی چرمی برای هوم پاد در نظر گرفته که با قیمت 20 دلار فروخته می شود.

از طرف دیگر، کمپانی MERES هم راهکاری پیشرفته تر دارد و از پایه ای آلومینیومی به همراه پایه ای برای اتصال هوم پاد به دیوار رونمایی کرده. تمام این تجهیزات، در تئوری می توانند لوازم خانگی چوبی شما را از رد پای سفیدرنگ هوم پاد در امان نگه دارند؛ البته با این فرض که هیچ سطح دیگری مانند سطوح پلاستیکی یا سنگی در منزلتان نداشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

    چند وقت دیگه یه چیزی میده بزاریم دورش صدا زیاد تر شه

مطالب پیشنهادی