ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ به زودی از یک عینک هوشمند رونمایی می کند؟

در حالی که تمام چشم ها به کنگره جهانی سال 2018 و مراسم معارفه پرچمدار گلکسی اس 9 دوخته شده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ علاوه بر موبایل جدیدش، از محصولی دیگر نیز رونمایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

در حالی که تمام چشم ها به کنگره جهانی سال 2018 و مراسم معارفه پرچمدار گلکسی اس 9 دوخته شده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ علاوه بر موبایل جدیدش، از محصولی دیگر نیز رونمایی کند که همه را شگفت زده خواهد کرد. این کمپانی اخیراً علامت تجاری تازه ای به ثبت رسانده که به هیچ یک از برندهای سابق سامسونگ شباهت ندارد.

در لوگوی این علامت تجاری تازه، طرحی از چشم انسان را مشاهده می کنیم و توضیحات درج شده در مستندات این علامت تجاری هم اطلاعات جالبی به همراه می آورد. در توضیحات به وضوح اشاره شده که این لوگو می تواند برای «عینکی هوشمند» مورد استفاده قرار گیرد اما در عین حال به «یک پوشیدنی شامل دوربین، کامپیوتر و نمایشگری برای نمایش یا پردازش تصویر» و «سخت افزاری کامپیوتری برای تحلیل و هماراست یک پوشیدنی کمکی بینایی» نیز اشاره شده.

سامسونگ

در سال 2013 بود که برای نخستین بار از برنامه های سامسونگ برای ساخت یک عینک هوشمند شنیدیم و پتنتی نیز در این زمینه به ثبت رسید. طی سال های بعد از آن، تمام شایعات و گزارش هایی که درباره این عینک شنیدیم به نظر کذب بودند و از جایی به بعد، این محصول به دست فراموشی سپرده شد.

علاوه بر احتمال ساخت عینکی هوشمند، این احتمال نیز وجود دارد که لوگوی مورد اشاره، به محصولی مرتبط با بینایی تعلق داشته باشد. سامسونگ تا به امروز به تولید تجهیزات سلامت-محور گوناگون پرداخته و استفاده از عبارت «پوشیدنی کمکی برای بینایی» نیز می تواند به ساخت چنین محصولی اشاره داشته باشد. موضوع هرچه که باشد، احتمالاً طی هفته های آتی جزییات بیشتری درباره اش خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

    عینک هوشمند چین برای پلیساش زده اصلا این شکلییم نیست اما فوق العادست تلوزیونم چند روز پیش نشون داد تو اخبار عین فیلمهای تخیلی همه چیزو تحلیل میکرد

مطالب پیشنهادی