ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار دیجیتالی کورتانا حالا با پلتفرم تحت وب IFTTT سازگار است

کمپانی مایکروسافت امروز اعلام کرد که دستیار دیجیتالی اش، کورتانا از این پس با سرویس تحت وب IFTTT سازگاری داشته و از چندین دیوایس هوشمند خانگی مانند Ecobee ،Honeywell Lyrics و LIFX پشتیبانی می کند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

کمپانی مایکروسافت امروز اعلام کرد که دستیار دیجیتالی اش، کورتانا از این پس با سرویس تحت وب IFTTT سازگاری داشته و از چندین دیوایس هوشمند خانگی مانند Ecobee ،Honeywell Lyrics و LIFX پشتیبانی می کند.

برای ادغام این دیوایس های هوشمند با دستیار مایکروسافت، کافی است کاربران بخش مربوط به کورتانا در ویندوز 10 را باز کرده و پس از اجرای اپلیکیشن کورتانا، این محصولات را به منوی Connected Home اضافه کنند.

سازگاری با IFTTT به کورتانا کمک می کند تا با چندین سرویس شخص ثالث جدید ادغام شود. بنابراین به جای صبر برای اینکه کمپانی های شخص ثالث قابلیت های تازه ای را به کورتانا اضافه کنند (درست مانند کاری که با «مهارت» های آمازون الکسا انجام می شود)، خود کاربران می توانند از راهکارهای موجود در پلتفرم IFTTT بهره گرفته و آنها را به دیوایس های مبتنی بر کورتانا متصل کنند.

این به روزرسانی تازه تنها چند ماه بعد از عرضه نخستین اسپیکر هوشمند مبتنی بر کورتانا، یعنی Harmon Kardon Invoke منتشر شده است. اسپیکر مورد اشاره طی پاییز گذشته با قیمت 199 دلار روانه بازار شد اما به خاطر رقابت دشواری که با سایر اسپیکرهای هوشمند مانند گوگل هوم و آمازون اکو داشته، قیمت آن خیلی زود به 100 دلار کاهش یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی