ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

P20 Pro
تکنولوژی

آیا هواوی P20 پلاس نمایشگر OLED خواهد داشت؟

هواوی قصد دارد که از سه موبایل سری P20 خود در هفتم فروردین ماه رونمایی کند. هرچه به تاریخ معرفی این گجت‌ها نزدیک می‌شویم شایعات بسیاری منتشر می‌شود که مشخصاتی را درباره‌ آنها به کاربران ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

هواوی قصد دارد که از سه موبایل سری P20 خود در هفتم فروردین ماه رونمایی کند. هرچه به تاریخ معرفی این گجت‌ها نزدیک می‌شویم شایعات بسیاری منتشر می‌شود که مشخصاتی را درباره‌ آنها به کاربران ارائه می‌دهد. اخیراً کاربری در توییتر ادعا کرده تلفن هوشمند P20 پلاس از یک باتری با ظرفیت چهار هزار میلی آمپر ساعت و قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره خواهد برد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد نمایشگرهای OLED محسوب می شود.

این کاربر در توییتر، فایل‌هایی از سیستم عامل موبایل یاد شده بدست آورده که فایل APK ‌مربوط به نمایشگر همیشه روشن نیز در بین آنها دیده می شود. این مطلب بدین معنی است که اپلیکیشن یاد شده به طور پیش فرض روی این موبایل نصب خواهد شد. تنها تلفن هوشمند هواوی با قابلیت نمایشگر همیشه روشن، میت ۱۰ پرو بود که در واقع اولین پرچم‌دار این شرکت با نمایشگر OLED محسوب می شود. این مطلب احتمال اینکه موبایل P20 پلاس از نمایشگر OLED برخوردار باشد را بالا برده است.

همچنین با توجه به اطلاعات بدست آمده از API اندروید این موبایل، ظرفیت باتری مدل P20 پلاس چهار هزار میلی آمپر ساعت خواهد بود. پیش از این مطلع شده بودیم که موبایل P20 معمولی از یک باتری به ظرفیت ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد. این تفاوت نشان می دهد که این دو موبایل تفاوت آشکاری با یکدیگر خواهند داشت. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی حافظه‌های این موبایل آشکار نشده اما احتمالاً P20 پلاس از این نظر هم بهتر عمل خواهد کرد.

پیشتر مشخص شد که کمپانی چینی هواوی قصد دارد پرچمدار بعدی خود را با نمایشگر فول ویو و البته کمترین حاشیه‌های ممکن طراحی کند. بدین ترتیب موبایل P20 به قدری بزرگ خواهد بود که بتواند در دسته‌بندی فبلت‌ها نیز قرار بگیرد. نکته مهم اینجاست که برخلاف سری میت 10، هواوی P20 و P20 پلاس قرار است از بیرون زدگی نمایشگر‌ نیز برخوردار باشند.

این خصوصیت پرچمدار بعدی هواوی به نوعی یادآور نمایشگر در آیفون 10 است اما ظاهرا قرار است اندکی باریک تر باشد تا فضای کمتری از نمایشگر را اشغال نماید. ضمن اینکه این گجت از اندروید 8.1 نیز به عنوان سیستم عامل استفاده خواهد کرد.

شایعه شده که هوآوی P20 و P20 پلاس قرار است آرایه‌ای متشکل از سه دوربین را در پنل پشتی داشته باشند که با کمک هم رزولوشنی ۴۰ مگاپیکسلی را فراهم آورند. علاوه بر این گفته می شود چیست Kirin 970 در این موبایل ها به کار گرفته شده که پیش از این در سری میت 10 و آنر ویو 10 هم استفاده شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • 007
    007 | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    دوستان راهنمائی نکردید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی