ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعاتی از موبایل جدید HTC با نام رمز Breeze فاش شد؛ محصولی اقتصادی با ظاهر یک پرچمدار [به روزرسانی]

شرکت‌های تولید موبایل اصولاً طراحی زیباتر را به پرچمداران خود اختصاص داده و حتی ممکن است از مواد اولیه‌ی و تکنولوژی بهتری نظیر صفحه‌نمایش بدون حاشیه یا وضوح تصویر با کیفیت‌تر در آنها بکار برند. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

شرکت‌های تولید موبایل اصولاً طراحی زیباتر را به پرچمداران خود اختصاص داده و حتی ممکن است از مواد اولیه‌ی و تکنولوژی بهتری نظیر صفحه‌نمایش بدون حاشیه یا وضوح تصویر با کیفیت‌تر در آنها بکار برند. با این حال اخیراً شایعاتی مطرح شده که HTC قصد دارد خلاف جهت آب شنا کرده و موبایلی اقتصادی با اسم رمز Breeze به بازار عرضه کند که از یک سری قابلیت‌های پرچمداران ببرد.

Breezeبه یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی تمام صفحه‌ای مجهز است که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را رقم می‌زند

دیروز «ایوان بلاس» افشاگر معروف با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که موبایل بعدی HTC به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی تمام صفحه‌ای مجهز است که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را رقم می‌زند. به گفته‌ی وی این تلفن هوشمند که با کد رمز Breeze شناخته می‌شود، موبایلی اقتصادی خواهد بود و برخلاف ظاهرش مشخصات پرچمداران را نخواهد داشت.Breezeبه ادعای بلاس چیپست مدیاتک در ساخت این گجت بکار رفته است. ضمن اینکه این موبایل اقتصادی از ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ مگابایت حافظه داخلی و یک باتری با ظرفیت ۲۷۳۰ میلی آمپر بر ساعت برخوردار خواهد بود. همچنین محصول یادشده از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. به احتمال قوی اندروید اوریو‌ 8.0 نیز سیستم‌عاملی باشد که به طور پیش‌ فرض در این موبایل نصب شده است.

جالب است که نام رمز Breeze دومین باری است که برای محصولات HTC استفاده می‌شود. در سال ۲۰۰۶ این شرکت موبایل  MTeoR  را با همین کدرمز معرفی نمود که در آن زمان اولین ویندوز موبایل کندی باری بود که می توانست به شبکه‌های 3G اتصال پیدا کند.

هنوز جزئیاتی راجع به زمان عرضه و قیمت موبایل مذکور مطرح نشده اما افشاگر یاد شده معتقد است تلفن هوشمند Breeze با توجه به مشخصاتش نمی‌تواند با نرخ بسیار بالایی عرضه گردد. اینکه HTC موبایل یاد شده را چه زمانی معرفی خواهد کرد جای سوال دارد اما با توجه به اینکه HTC هنوز از پرچمدار U12 خود رونمایی نکرده و همچنین شایعاتی درباره‌ی برنامه‌های این شرکت مطرح شده، احتمالاً کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2018 در ماه آینده می‌تواند زمان و محل معرفی این مدل‌ها باشد.

به روزرسانی

ایوان بلس در توئیتی مدعی شد که این محصول با نام «دیزایر 12» و به عنوان عضوی از خانواده موبایل های اقتصادی کمپانی تایوانی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    اچ تی سی داره کارمنداشو اخراج می کنه. بخش های مختلف شرکتش رو ادغام کرده. داره ورشکست میشه اگه میخواهید برند خوب استفاده کنید و گوشی پرچمدار بگیرید فقط وی 30 پلاس بگیرید

  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    با سری 600 اسنپدراگون تولید کنه گوشیش رو با قیمت مناسب هم عرضه کنه به نظرم بتونه خوب بفروشه
    چون HTC از نظر ظاهری خداییش گوشیای قشنگی میزنه

مطالب پیشنهادی