ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر پشتیبانی از اپلیکیشن رسمی خود روی پلتفرم مک را متوقف می کند

هنگامی که کمپانی توییتر، اپلیکیشن Tweetie را تحت تملک خود در آورد و نام نسخه دسکتاپ آن را به «کلاینت رسمی توییتر» تغییر داد، بسیاری از کاربران امیدهای بزرگی برای این اپلیکیشن روی پلتفرم مک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

هنگامی که کمپانی توییتر، اپلیکیشن Tweetie را تحت تملک خود در آورد و نام نسخه دسکتاپ آن را به «کلاینت رسمی توییتر» تغییر داد، بسیاری از کاربران امیدهای بزرگی برای این اپلیکیشن روی پلتفرم مک داشتند. اما کمپانی توییتر در اقدامی غافلگیرکننده تصمیم به کنار گذاشتن کلاینت خود گرفته است.

اکانت پشتیبانی توییتر اخیراً خبر از حذف این اپلیکیشن از مک استور اپل داده و اعلام کرده که تا 30 روز دیگر، پشتیبانی از آن به صورت کامل متوقف می شود. توییتر می گوید که تمرکزش بر ارائه تجربه ای عالی و پایدار روی تمام پلتفرم ها است و به همین خاطر، کاربران باید از این پس از وب سایت توییتر یا Tweetdeck یا سایر اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده کنند.

حقیقت این است که چنین اتفاقی، جای تعجب ندارد و مدت زیادی بود که بسیاری از قابلیت های پلتفرم توییتر مانند همگام سازی تایم لاین از این کلاینت جا مانده بودند.

به همین خاطر، بسیاری از کاربران حرفه ای احتمالاً از مدت ها پیش استفاده از این کلاینت را متوقف کرده اند و در عوض به سراغ کلاینت هایی مانند Tweetbot یا Twitterific رفته اند؛ بنابراین این خبر بیشتر از اینکه ضایعه ای بزرگ باشد، پایانی غم انگیز بر روند توسعه یکی از قدیمی ترین کلاینت های توییتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی