ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی پرچمداری برای MWC ندارد

ال جی از مدتی قبل برنامه معمول معرفی موبایل های خود را تغییر داده و تصمیمی مبنی بر ارائه یک موبایل رده بالا در کنگره جهانی موبایل ندارد. اکنون به گوش می‌رسد که پرچمدار بعدی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۵

ال جی از مدتی قبل برنامه معمول معرفی موبایل های خود را تغییر داده و تصمیمی مبنی بر ارائه یک موبایل رده بالا در کنگره جهانی موبایل ندارد. اکنون به گوش می‌رسد که پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای در خرداد سال آینده معرفی خواهد شد.

«اوان بلس» مدعی شده که این موبایل رده بالا «Judy» نام خواهد داشت و مثل G6 از نمایشگری 6.1 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و فناوری MLCD پلاس بهره می برد که علی رغم ارائه روشنایی بالا، به لطف زیر پیکسل های سفید، نسبت به پنل های ips lcd معمول 35 درصد کمتری انرژی مصرف می کند. این پنل به کاربران اجازه می دهد بدون نگرانی از مصرف باتری بالا، در فضاهای باز و زیر نور مستقیم خورشید از نمایشگر با وضوح بالا بهره ببرند.

از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل می توان به چیپست اسنپدراگون 845 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در پنل عقب شاهد تعبیه دوربین دوگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه f/1.6 خواهیم بود اما در مورد دوربین سلفی اطلاعات خاصی ارائه نشده است.

تائییه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 به معنی مقاومت Judy در برابر آب تا عمق 1.5متر به مدت 30 دقیقه است. علاوه بر این بدنه این موبایل نیز مانند ال جی v30 از استانداردهای نظامی بهره خواهد برد. اسپیکرهای استریو، فناوری HDR، شارژ بی سیم و احتمالا دوربین مجهز به هوش مصنوعی از قابلیت هایی هستند که کمپانی سازنده Judy را به آنها مزین خواهد کرد.

اگرچه رم تعبیه شده در این موبایل چندان قوی به نظر نمی رسد اما با توجه به ویژگی های دیگر می توان آن را نسخه ارتقا یافته مدل های G6 و V30 در نظر گرفت.

سال گذشته به دلیل قرارداد انحصاری سامسونگ و کوالکام، ال جی نتوانست در G6 از آخرین نسخه چیپست های کمپانی آمریکایی در موبایل خود بهره ببرد و به اسنپدراگون 821 قناعت کرد. با این حال تغییر برنامه های ال جی و معرفی Judy پس از گلکسی S9 به این کمپانی امکان می دهد که از آخرین مدل اسنپدراگون در موبایل خود بهره ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    الجی بعده s9 و p20 پرچمدارشو معرفی میکنه تا مثله پارسال از غافله it عقب نمونه و از نوآوری های پرچمدارا اسکی بره و موفق شه به امید خدا

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    پیشنهاد من به ال جی ، شما همون لوازم خانگی رو تولید کن ، من دوتا کا ۱۰ ۲۰۱۶ داشتم گوشی های خوبی بودن

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    پاراگراف اخر نوشتین اسنپدراگون ۹۲۱

  • رادین
    رادین | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    رابط کاربریه الجی اکثرا در خروج از برنامه ها یک لگ کوچولو داره که بعضی موقع ها میره رو اعصاب.انتخاب بعدیم ---> سامسونگ.انصافا اندروید 7 سامسونگ فوق العاده شده

مطالب پیشنهادی