ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 2
تکنولوژی

پیکسل 2 و مشکلات ناتمام آن؛ این بار داغ شدن بدنه و تخلیه سریع باتری

پیکسل 2 گوگل علی رغم تمام مشکلاتی که داشته از قابلیت های خوبی مانند بروزرسانی سریع و دوام باتری بهره مند بود، حالا اما کاربران از بروز مشکلاتی در این زمینه ها خبر  داده اند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

پیکسل 2 گوگل علی رغم تمام مشکلاتی که داشته از قابلیت های خوبی مانند بروزرسانی سریع و دوام باتری بهره مند بود، حالا اما کاربران از بروز مشکلاتی در این زمینه ها خبر  داده اند.

بر اساس گزارشاتی که در «انجمن کاربران پیکسل» و سایت های دیگر منتشر شده پس از دریافت و نصب بروزرسانی امنیتی گوگل دمای پیکسل 2 بالا رفته و باتری آن سریع تر تخلیه می شود.

مشکلات پیش آمده برای کاربران تا حدودی متفاوت است اما نکته مشترک همه آنها این است که دمای موبایل از آنچه که باید باشد به مراتب بیشتر می شود. در برخی موارد حتی در حالت استندبای یا اجرای وظایف ساده ای مثل بررسی ایمیل نیز این مساله رخ می دهد.پیکسل 2این بروزرسانی علاوه بر بالا رفتن حرارت موبایل باعث تخلیه باتری نیز می شود. برخی از کاربران مدعی شده اند که تا پیش از نصب این پچ امنیتی، باتری اسمارت فون های آنها در یک بازه زمانی مشخص 50 درصد کاهش می یافته حالا اما این میزان در همان بازه به هفتاد درصد رسیده است. برخی کاربران نیز تاکید کرده اند که در صورت روشن بودن نمایشگر طی یک ساعت حجم عمده ای از باتری دستگاه تخلیه می شود.

همانطور که گفتیم اثرات جانبی نصب این پچ در میان کاربران به شکل های مختلفی گزارش شده و برخی دستگاه ها به کاهش دوام باتری دچار نشده اند.

اگرچه هنوز دلیل قطعی این مساله مشخص نشده اما حتی کاربرانی که در حالت Safe نیز از پیکسل 2 استفاده کرده اند مسائل مشابهی را تجربه کرده اند و همین مساله باعث شده که اپلیکیشن ها از لیست دلایل احتمالی خط بخورند.

ایجاد مشکل برای موبایل ها پس از انتشار به روزرسانی بی سابقه نیست و پیش از این ارائه اندروید اوریو برای گلکسی S8 توسط کمپانی سامسونگ باعث ریبوت برخی دستگاه های این خانواده می شد و به همین خاطر انتشار آن فعلا به تعویق افتاده است.

سایت های فناوری مختلف در این زمینه از گوگل توضیح خواسته اند اما کمپانی آمریکایی هنوز واکنشی به این مساله نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    من جا گوگل بودم گوشی ها رو از بازار جمع میکردم. دردسرش برای گوگل از سودش بیشتره

  • vahid hajizadeh
    vahid hajizadeh | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    عامو اینا چیه که مشکلاتش تمومی نداره
    والا منکه هر برندی خریدم مشکل داشت،ولی dtek60خریدم راضیم

  • حجازی
    حجازی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    انفجارهای سابق نات هفت رو روسفید کرد این گوشی با این همه ایرادی که داشت?

مطالب پیشنهادی