ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منبع نزدیک به سامسونگ بسیاری از مشخصات گلکسی اس 9 را تایید کرد

انجمن ردیت اخیرا میزبان جلسه پرسش و پاسخی با یکی از کاربران بوده که ادعا می کند برای 20 دقیقه موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ را در اختیار داشته و به سوالات دیگر کاربران درباره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

انجمن ردیت اخیرا میزبان جلسه پرسش و پاسخی با یکی از کاربران بوده که ادعا می کند برای 20 دقیقه موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ را در اختیار داشته و به سوالات دیگر کاربران درباره پرچمدار بعدی سامسونگ پاسخ داده است. بسیاری از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، با اخبار و شایعات قبلی سازگاری دارند اما باید این موضوع را نیز در نظر داشت که هیچ راهی برای تایید صحت آنها وجود ندارد.

پیش از هر چیز، طراحی دستگاه ظاهراً شباهت بسیاری به اس 8 و رندرهای افشایی دارد و پرچمدار تازه سامسونگ قرار نیست قطورتر از سابق باشد. وزن دستگاه هم در دست کاملاً به اس 8 شباهت دارد و تنها تفاوت چشمگیر در طراحی، محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت است که این بار به زیر دوربین اصلی منتقل شده.

کیفیت صدای اسپیکرها با «بهبودی چشمگیر» نسبت به اس 8 همراه بوده اما گزینه صدای فراگیر کاملاً «تقلبی» است و تفاوتی ایجاد نمی کند

از دیگر نکات تایید شده درباره اس 9 می توان به اسپیکر دوگانه در بخش زیرین نمایشگر اشاره کرد و ضمناً سامسونگ هنوز تصمیم به حذف جک 3.5 میلی متری هدفون نگرفته است. کاربر ردیت می گوید که کیفیت صدای اسپیکرها با «بهبودی چشمگیر» نسبت به اس 8 همراه بوده اما گزینه صدای فراگیر کاملاً «تقلبی» است و تفاوتی ایجاد نمی کند.

گذشته از چیپست قدرتمند، احتمالاً یکی از مهم ترین دلایل خرید گلکسی اس 9 دوربین آن باشد که از گشودگی دهانه لنز متغیر بهره می برد و به گفته این منبع قادر به تصویربرداری 4K با 60 فریم، تصویربرداری 720p با 480 فریم و تصویربرداری 1080p با 240 فریم است. متاسفانه اشاره ای به حالت تصویربرداری 1000 فریم نشده اما گلکسی اس 9 مورد آزمایش، نسخه آمریکایی مجهز به اسنپدراگون 845 بوده و ممکن است اوضاع برای مدل بین المللی متفاوت باشد.

از نظر دوربین جلو نیز این شخص می گوید سامسونگ قصد دارد پس از عرضه گلکسی اس 9، مانور تبلیغاتی زیادی روی قابلیت 3D Emoji بدهد که همتایی برای انیموجی های اپل در آیفون X به حساب می آید. بنابراین کاربران قادر به ساخت یک آواتار و سپس کنترل حالات صورت آن هستند. در نهایت باید یکبار دیگر افزود که هیچ یک از این مشخصات به صورت رسمی تایید نشده اند و برای تاییدیه سامسونگ، باید تا روز ششم اسفند و مراسم معارفه گلکسی اس 9 منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hamed_1000
    hamed_1000 | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    این 1000 فریم معلوم نیست از کدوم منبعی اومده این دیجیاتو خودشو کشت با این 1000 فریم. اگه هم درست باشه همون 960 فریم مهندس جان.

  • ali
    ali | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    به نظر من طراحی پشتش نسبت به دوربین دوگانه نوت8خیلی بهتر شده یه تیکه شده
    جلوش تغییری نکرده
    قیمتش چند میشه؟

    • milad
      milad | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

      نه
      از لحاظ طراحی پشت نوت ۸ بهتره

  • Puppycat74
    Puppycat74 | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    ماشاا... به طراحیشون ? ? اخه این چه وضع طراحی هست؟ افقی رو عمودی کنی طراحی عوض میشه؟؟؟? ? ? شوخیشون گرفته

مطالب پیشنهادی