ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب
تکنولوژی

مشخصات گلکسی تب S4 در پایگاه بنچمارک GFXBench رؤیت شد

این روزها طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس در کنگره جهانی موبایل هستند، غافل از اینکه کمپانی کره ای ممکن است تبلت جدیدی را نیز در این رویداد معرفی کند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

این روزها طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس در کنگره جهانی موبایل هستند، غافل از اینکه کمپانی کره ای ممکن است تبلت جدیدی را نیز در این رویداد معرفی کند.

به تازگی در پایگاه داده بنچمارک «GFXBench» تبلتی با شماره مدل SM-T835 رؤیت شده که گمان می رود نسخه جدید گلکسی تب S4 باشد و مشخصات ارائه شده توسط این پایگاه نیز حاکی از بهبودهای چشمگیر در مدل جدید است.

بر این اساس گلکسی تب S4 از نمایشگری 10.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 8:5 بهره می برد. کمپانی سازنده 3.1 گیگابایت رم و 64 گیگبایت حافظه داخلی برای این گجت در نظر گرفته که احتمالا امکان افزایش آن از طریق کارت microSD نیز وجود دارد.گلکسی تب

البته میزان رم در لیست 3.1 ذکر شده اما دلیل این مساله مقدار رم رزور شده برای سیستم عامل است و میزان حقیقی آن را باید همان 4 گیگابایت در نظر گرفت.

اگرچه در لیست GFXBench مدل چیپست ذکر نشده اما از آنجایی که پردازنده هشت هسته ای و با کلاک 2.3 گیگاهرتز اعلام شده و  مدل پردازشگر گرافیکی نیز آدرنو 540 است به احتمال قریب به یقین چیپست چیزی جز اسنپدراگون 835 نخواهد بود.

دوربین های اصلی و سلفی نیز به سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود که خیال کاربران را از بابت کیفیت تصاویر راحت می کند.

از دیگر قابلیت های این تبلت می توان به پشتیبانی از اندروید اوریو و اسلات سیم کارت اشاره کرد که امکان برقراری تماس را فراهم می کند.

کمپانی کره ای سال گذشته در کنگره جهانی موبایل از مدل های جدید سری گلکسی تب S3 رونمایی کرد، با این حال امسال قرار است این نمایشگاه میزبان گلکسی S9 و مدل پلاس آن باشد، به همین دلیل ممکن است سامسونگ برای جلوگیری از تحت الشعاع قرار گرفتن تبلت خود رونمایی آن را به تاریخ دیگری موکول کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    مشخصات بیشتر نگفتن؟ دکمه هوم داره یا مثل اس ۸ و بقیه حذف شده؟ سنسور عنبیه داره یا نه؟ حاشیه هاش کمتره یا نه؟

مطالب پیشنهادی