ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نیسان ایکس‌تریل فیس لیفت در راه ایران؛ پر فروش ترین کراس اوور جهان 315 میلیونی شد

نیسان ایکس تریل چند سالی است که در بازار ایران عرضه می شود اما تاکنون مدل اولیه و قبل از فیس لیفت این خودرو برای ایران در نظر گرفته شده بود. اما به تازگی عضو ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

نیسان ایکس تریل چند سالی است که در بازار ایران عرضه می شود اما تاکنون مدل اولیه و قبل از فیس لیفت این خودرو برای ایران در نظر گرفته شده بود.

اما به تازگی عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، از عرضه کامل‌ترین نسخه فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل 2018 به بازار ایران خبر داد.

امیرحسن امیری، با اعلام این خبر اظهار داشت: خودروی جدید نیسان ایکس‌تریل در مدل 2018 با ظاهری اسپرت و جذاب‌، با امکانات و آپشن‌های بیشتر متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان ایرانی، به زودی توسط این شرکت عرضه خواهد شد.

نیسان ایکس تریل

وی افزود: پیش‌فروش این شاسی‌بلند مقتدر ژاپنی، اوایل اسفندماه ۱۳۹۶ توسط شعب و نمایندگی‌های مجاز شرکت جهان نوین آریا در سراسرکشور، با قیمت قطعی 315 میلیون تومان آغاز خواهد شد و موعد تحویل آن خردادماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

نیسان ایکس تریل فیس لیفت  با جلو پنجره پهن تر، سپرهای بازنگری شده و چراغ های ال ای دی جدید در بخش انتهایی و دماغه بیشتر از دیگر تغییرات به چشم می آیند. زه های کروم در کناره ها و رینگ ها با طرح جدید نیز باقی تغییرات در بخش ظاهری اند.

در داخل، بیشترین توجه کمپانی بر بکار بردن فرمانی جدید منعطف شده است که تا حدی وسعت تغییرات ایجاد شده را برایتان بازگو خواهد کرد. متریال جدید بکار رفته در ساخت کنسول مرکزی و همینطور دریچه های هوا به رنگ مشکی براق و طرح دوخت روی داشبورد ظاهری شکیل تر به فضای داخلی بخشیده اند.

نیسان ایکس تریل

در مدل های بالاتر، صندلی های چرمی به همراه دوخت های تزئینی تازه روی آن در انتقال حسی لوکس بهتر از پیش عمل می کنند. در بحث ایزولاسیون، ایکس تریل با بهره مندی از کابینی با کیفیت و مملو از مواد نرم و همچنین ایجاد آرامشی درخور نام نیسان، رضایت صاحبانش را به راحتی جلب می کند.

نیسان ایکس تریل

سیستم اینفوتینمنت با توجه به طراحی و گرافیک های نه چندان جذابش، حتی با وجود تغییراتی در ساختار منوها، همچنان قدیمی جلوه می کند. این سیستم همچنان از کارپلی اپل و اندروید اتو پشتیبانی نکرده و تنها جای امیدی که باقی گذاشته، راحتی کار با آن است.

مهم ترین آپشن جدید اضافه شده به خانواده ایکس تریل، یعنی سیستم رانندگی خودکار ProPILOT نیسان، در سال 2018 برای این خودرو عرضه شده است اما وجود یا عدم وجود این آپشن در بازار ایران هنوز روشن نیست.

با این وجود پکیج های امنیتی جدید و تکنولوژی پارک اتومات با قابلیت تشخیص جدول، هم اکنون برای این خودرو قابل سفارش اند.

نیسان ایکس تریل

کاربردی بودن، همچنان جز نقات قوت ایکس تریل باقی مانده، بطوریکه صندلی های ردیف دوم با قابلیت حرکت به جلو و عقب، می توانند فضای مناسبی برای سرنشینان عقب فراهم کنند. این اس یو وی با فضای بار 565 لیتری خود، به خوبی انتظارات صاحبانش را در هنگام سفر برآورده می کند.

به نوشته نشریه اتواکسپرس انگلیس، در جاده، تغییری حس نمی شود؛ رانندگی راحت توأم با حس امنیت و البته هندلینگ کاملاً معمولی که در کنار  گیربکس CVT Xtronic، همواره این امر را گوشزد می کنند که با خودرویی کاملاً خانوادگی روبرو هستید.

با وجود اینکه ایکس تریل مانند بسیاری از اس یو وی ها از جمله فورد اج درشت هیکل جلوه نمی کند اما از فرمان دقیق و کنترل بدنه خوب بهترین های این کلاس، بی بهره است.

نیسان ایکس تریل

سواری خودرو خوب است. خوشبختانه این خودرو با رینگ های 18 اینچی عرضه می شود، بنابراین کیفیت سواری فدای ظاهر بهتر نمی شود. صدای جاده به خوبی توسط عایق های در نظر گرفته شده جذب می شود، اما در سرعت های بالا، صدای باد به راحتی به گوش می رسد.

پیشرانه نیسان ایکس تریل با حجم دقیق 2488 سی سی و با توان تولید 171 اسب بخار برای خودرویی با این وزن وجثه ضعیف جلوه می کند که شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه ای عنوان شده توسط کمپانی نیز بیانگر این مطلب است. وجود  حالات متفاوت برای رانندگی در مسیرهای آفرود در برخی مواقع بسیار یاری رسان واقع می شود و از آن می توان به عنوان مزیت این خودرو یاد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • darksider
    darksider | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    بهترین خودرو ها رو هم گیربکس cvt تبدیل به خودروهای کسل کننده و حوصله سر بر و با صدای زیاد در دورهای بالا هستن و قابل تحمل نیستن

مطالب پیشنهادی