ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن گوگل
نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل ابزار ویرایش و به اشتراک گذاری اسکرین شات را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

امروزه اسکرین شات گرفتن از صفحه موبایل برای ذخیره اطلاعات، تصاویر و غیره به امری روزمره تبدیل شده و توسعه دهندگان گوگل نیز با درک این مهم به دنبال ارائه راه هایی برای ذخیره سازی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

امروزه اسکرین شات گرفتن از صفحه موبایل برای ذخیره اطلاعات، تصاویر و غیره به امری روزمره تبدیل شده و توسعه دهندگان گوگل نیز با درک این مهم به دنبال ارائه راه هایی برای ذخیره سازی بهتر این تصاویر بوده اند.

به تازگی در نسخه بتای 7.2.1 اپلیکیشن گوگل گزینه ای با عنوان «Edit and share screenshots» اضافه شده که به ویرایش و به اشتراک گذاری اسکرین شات مربوط می شود. برای استفاده از این قابلیت به منوی تنظیمات رفته و در بخش Accounts & privacy آن را فعال کنید.

اپلیکیشن گوگل

پس از فعال کردن این گزینه، هر زمان که در اپلیکیشن گوگل اسکرین شات بگیرید، پنلی در قسمت پایین باز می شود که امکان ویرایش یا به اشتراک گذاری تصویر در اپلیکیشن های دیگر را فراهم خواهد کرد.

اگر گزینه ویرایش را انتخاب کنید قابلیت های برش و پالتی با هفت رنگ مختلف را برای ترسیم روی عکس در اختیار شما قرار می دهد. با سوایپ کردن تصویر نیز پنل مذکور بسته می شود.با کلیک روی تیک پایین، تصویر در پوشه ای مخصوص ذخیره شده و امکان به اشتراک گذاری آن فراهم می شود.

اپلیکیشن گوگل

این قابلیت در بخش های مختلف این اپلیکیشن از جمله فید، صفحات جستجو و صفحات بازدید شده در «کروم کاستوم تب» در دسترس قرار دارند.

امکان ویرایش اسکرین شات شاید برای کاربرانی که از اندروید دارای رابط های کاربری از قبیل MIUI، EMUI، Sense Home  و غیره بهره می برند چندان کلیدی نباشد اما اگر از اندروید استوک استفاده می کنید روال کار شما را ساده و سریع تر خواهد کرد.

در صورتی با اسکرین شات زیاد سروکار دارید پیشنهاد می کنیم مطلب «چگونه در اندروید اسکرین شات های حرفه ای تری بگیریم؟» را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی