ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای برخی مشخصات تبلت های هواوی MediaPad M5 پیش از رونمایی رسمی

در حالی که دیگر تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018 زمان زیادی باقی نمانده، روز به روز اطلاعات بیشتری درباره محصولاتی که طی این رویداد معرفی خواهند شد منتشر می گردد. اگرچه کمپانی هواوی برنامه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

در حالی که دیگر تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018 زمان زیادی باقی نمانده، روز به روز اطلاعات بیشتری درباره محصولاتی که طی این رویداد معرفی خواهند شد منتشر می گردد. اگرچه کمپانی هواوی برنامه ای برای معرفی پرچمدار جدیدش در MWC 2018 ندارد، اما این کمپانی چینی احتمالاً از چندین تبلت اندرویدی تازه در خانواده MediaPad رونمایی می کند.

اواخر ماه گذشته میلادی، رندرهایی از تبلت اندرویدی MediaPad M5 در فضای مجازی منتشر شد و حالا شاهد افشای اطلاعات بیشتر از این محصولات هستیم که طی هفته های آتی روانه بازار می شوند.

تصویر شماتیکی از اسپیکر SoundStone هواوی
تصویر شماتیکی از اسپیکر SoundStone هواوی

پیش از هر چیز، تبلت MediaPad M5 8 (با نام رمز شوبرت) از حافظه رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این تبلت در اروپا با قیمت 380 یورو فروخته خواهد شد. علاوه بر این، تبلت اندک بزرگ تر MediaPad M5 10 (با نام رمز کمرون) نیز همین مقدار حافظه را با قیمتی معدل 420 یورو ارائه خواهد کرد.

در نهایت نیز نوبت به تبلت MediaPad M5 10 Pro (با نام رمز کمرون پرو) می رسد که 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این مدل پیشرفته تر احتمالاً با قیمت 520 یورو فروخته می شود و ضمناً از اتصال مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که هواوی برای عرضه یک اسپیکر بلوتوث به نام SoundStone نیز برنامه ریزی کرده که با تمام تبلت های خانواده MediaPad M5 سازگاری داشته و با قیمت ارزان 40 یورو فروخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی