ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرعت شارژ پیکسل 2 XL در دمای پایین کاهش پیدا می‌کند

دو روز پیش انجمن کاربران پیکسل ادعا کردند که پس از دریافت و نصب بروزرسانی امنیتی گوگل دمای پیکسل 2 بالا رفته و باتری آن سریع‌تر تخلیه می شود. حالا به نظر می‌رسد هوای سرد نیز ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

دو روز پیش انجمن کاربران پیکسل ادعا کردند که پس از دریافت و نصب بروزرسانی امنیتی گوگل دمای پیکسل 2 بالا رفته و باتری آن سریع‌تر تخلیه می شود. حالا به نظر می‌رسد هوای سرد نیز سرعت شارژ موبایل یاد شده را تا حد زیادی پایین می‌آورد و مشکلات پیکسل 2 XL در هر دمایی ادامه خواهد داشت.

در حین رخ دادن این اتفاق، با اینکه نمایشگر موبایل عبارت «شارژ سریع» را نشان می دهد اما عملکرد این تلفن هوشمند در دمای زیر ۲۹ درجه سانتیگراد به قدری کاهش می‌یابد که به زیر ۴ وات نیز می‌رسد. این در حالی است که کابل‌های شارژر USB-C بیشینه نرخ شارژ ۱۸ وات را فراهم می‌آورند که گاهی به ۱۰.۵ وات نیز کاهش می‌یابد.

البته باید گفت که این مشکل تنها در مدل پیکسل 2 XL دیده شده و هنوز مورد مشابهی از مدل پیکسل 2 دیده نشده است. این مسئله در دو سطح مشکل آفرین است چرا که نه تنها موبایل مذکور در دمای زیر ۲۹ درجه سانتیگراد سرعت شارژ خود را پایین می‌آورد بلکه خودنمایانه به کاربر اطلاع می‌دهد که تلفن هوشمندش به سرعت در حال شارژ شدن است و او را گمراه می‌کند.

گزارش شده که شرکت گوگل در حال تحقیق روی حل این مسئله است. به گفته‌ی کارشناسان، باتری‌های لیتیومی که اکنون در تولید تلفن‌های هوشمند به کار می‌روند در دمایی بین ۱۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد به خوبی شارژ می شوند. این مطلب بدین معنی است که کاهش سرعت شارژ پیکسل 2 XL اتفاقی عادی نیست و نباید صورت پذیرد. سایت های فناوری مختلف در این زمینه از گوگل توضیح خواسته اند اما کمپانی آمریکایی هنوز واکنشی به این مساله نشان نداده است.

پیکسل 2 گوگل علی رغم تمام مشکلاتی که داشت، از قابلیت های خوبی مانند بروزرسانی سریع و دوام باتری بهره مند بود، اما کاربران با مرور از این بخش نیز نا امید شده‌اند و پیکسل 2 به موبایلی تبدیل شده که انتظار می‌رود هر لحظه برایش مشکلی پیش آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amir.ap
    amir.ap | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    غول تبلیغاتی سامسونگ ( فون آرنا، جی اس ام آرنا ، و سایت های داخلی) الجی رو له کردن ، بس کنید دیگه ، هنوز به بازار نیومده بود این گوشی رو می کوبیدید.. کم مونده تیتر بزنید "ناهار درست نکردن پیکسل و شکایت کاربران"

  • pine
    pine | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    دمای زیر ۲۹ درجه کجاست دقیقا؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی