ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

قیمت احتمالی گلکسی S9 در بازار اروپا مشخص شد

یکی از افشاگران شناخته شده صنعت موبایل با نام «رولاند کوانت» (Roland Quandt) در پستی توییتری قیمت عرضه گلکسی S9 و S9 پلاس با حافظه 64 گیگابایت را در نروژ اعلام کرده است: بابت واحدهای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

یکی از افشاگران شناخته شده صنعت موبایل با نام «رولاند کوانت» (Roland Quandt) در پستی توییتری قیمت عرضه گلکسی S9 و S9 پلاس با حافظه 64 گیگابایت را در نروژ اعلام کرده است:

بابت واحدهای نروژی عذر می خواهم اما گلکسی S9 با حافظه 64 گیگابایت 8790 کرون و نسخه پلاس آن با حافظه مشابه 9790 کرون قیمت خواهد داشت. قیمت این اسمارت فون ها که در رنگ های مشکی، بنفش یاسی و آبی مرجانی عرضه می شوند، نسبت به گلکسی S8 بین 1200 تا 1300 کرون افزایش یافته است.

دلیل کوانت برای خودداری از تبدیل این قیمت ها به دلار احتمالا تاکید بر قیمت آنها در نروژ بوده چرا که بهای عرضه اسمارت فون ها در کشورهای مختلف متغیر بوده و در این میان برزیل، ایتالیا و نروژ از کشورهایی محسوب می شوند که شهروندان آنها ناچار به پرداخت بهای بیشتری هستند. در جدول زیر بهای دو مدل آیفون X در کشورهای مختلف ارائه شده است:

قیمت آیفون 10برای مثال در برزیل بهای آیفون X تقریبا دو برابر آن در آمریکا است، البته این کشور آمریکای جنوبی یک استثنا است و در نروژ این قیمت به 1396 دلار محدود می شود.

بنابرین طبیعی است که در این کشور ثروتمند و غنی از منابع طبیعی قیمت گلکسی S9 معادل 1128 دلار و S9 پلاس 1256 دلار باشد.

با یک تناسب ساده بر اساس تفاوت قیمت آیفون 10 در نروژ و آمریکا می توان قیمت نسبی پرچمدارهای سامسونگ را در ایالات متحده برآورد کرد. بر این اساس گلکسی S9 در آمریکا باید حدود 811 دلار و گلکسی S9 پلاس 903 دلار قیمت داشته باشند.

کوانت در توییت خود به افزایش 150 تا 167 دلاری قیمت پرچمدارهای سامسونگ نسبت به مدل های 2017 نیز اشاره کرده که به معنی افزایش حداقل 100 دلاری آنها در آمریکا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • silent_eagle
    silent_eagle | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    خدایا برسون یه اختلاس کوچولو بتونم یه پرچمدار بخرم

  • Rahim_Mousavi
    Rahim_Mousavi | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    چه خبره با این وضع امسال همه پرچمدارا شدن ۱۰۰۰ دلار! دلار هم که شده ۵ تومن همه اینا بعلاوه طرح ریجستری

مطالب پیشنهادی