ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن LastPass حالا از قابلیت پر کردن خودکار فرم اندروید اوریو پشتیبانی می کند

اگر از کاربران اپ مدیریت رمزعبور LastPass در اندروید اوریو هستید، خبر خوبی برایتان داریم. پشتیبانی از قابلیت بومی Autofill اوریو (پر کردن فرم ها به طور خودکار) حالا با اتمام مراحل تست به نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

اگر از کاربران اپ مدیریت رمزعبور LastPass در اندروید اوریو هستید، خبر خوبی برایتان داریم. پشتیبانی از قابلیت بومی Autofill اوریو (پر کردن فرم ها به طور خودکار) حالا با اتمام مراحل تست به نسخه پایدار اپلیکیشن اضافه شده است.

این بدین معناست که حالا حساب کاربری شما از قابلیت پر کردن خودکار فرم های رمزعبور و تراکنش های بانکی پشتیبانی به عمل می آورد، حتی در اپلیکیشن هایی به غیر از گوگل کروم.

برای استفاده از این قابلیت لازم است که در تنظیمات لست پس آن را به طور دستی فعال کنید. برای این منظور کافیست به بخش Autofill مراجعه کرده و پس از دادن مجوزهای لازم به اپلیکیشن، سوییچ پر کردن خودکار فیلدها را فعال نمایید.

قابلیت پر کردن خودکار فیلدها در لست پس می تواند فیلدهای آدرس و کارت های اعتباری را به راحتی تشخیص داده و به طور خودکار اقدام به پر کردن آن ها کند تا برای تایپ آن ها وقت تان را تلف نکنید.

هر چند اگر از اندروید نوقا یا نسخه های قدیمی تر استفاده می کنید یا اینکه گوگل کروم مرورگر پیش فرض شماست، به خاطر عدم پشتیبانی از API این قابلیت قادر به استفاده از آن نیستید و باید همچنان از روش قدیمی accessibility-based لست پس برای پر کردن فرم ها استفاده نمایید.

برای بهره گیری از قابلیت Autofill اوریو در لست پس، می توانید نسخه 4.4.1749 اپلیکیشن را همین حالا از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir67
    Amir67 | ۱ اسفند ۱۳۹۶

    بسیار اپ پر کاربردی هست. امیدوارم گوشیم آپدیت اوریو را بگیره

  • javad
    javad | ۱ اسفند ۱۳۹۶

    تلگرام دوباره فیلتر شده؟ چرا

مطالب پیشنهادی