ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Mavericks: Proving Grounds با پشتیبانی از 400 بازیکن آنلاین معرفی شد [تماشا کنید]

تریلری از یک بازی بتل رویال جدید منتشر شده که طبق گفته سازندگان آن، از حضور 400 بازیکن به صورت همزمان در یک نقشه پشتیبانی می کند. البته در تریلر این بازی که Mavericks: Proving Grounds ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

تریلری از یک بازی بتل رویال جدید منتشر شده که طبق گفته سازندگان آن، از حضور 400 بازیکن به صورت همزمان در یک نقشه پشتیبانی می کند. البته در تریلر این بازی که Mavericks: Proving Grounds نام دارد، جزییاتی از گیم پلی به نمایش در نیامده و تنها شاهد نمایش صحنه هایی با جلوه های بصری چشم نوازی هستیم.

این بازی به دست استودیو تازه تاسیس Automaton Games در حال توسعه است. سازندگان Mavericks: Proving Grounds قول یک دنیا با وسعتی به اندازه 12 کیلومتر مربع را به همراه طبیعت و حیات وحش پویا داده اند.

سازندگان این اثر طی مصاحبه ای با پی سی گیمر اعلام کرده اند که می خواهند ثابت کنند مرزهای سبک بتل رویال، بسیار بیشتر از چیزی است که هم اکنون توسط کاربران بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته جالب در رابطه با این بازی این است که بر اساس اطلاعات سازندگان، بخش بتل رویال، تنها قسمتی از Mavericks: Proving Grounds بوده که در سال 2018 احتمالاً برای پی سی منتشر خواهد شد.

نسخه کامل بازی که در سال 2019 منتشر خواهد شد، عنوانی در سبک MMO با دنیایی بسیار وسیع خواهد بود که از هزار بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد.

قرار است در ماه مارس سال جاری میلادی اطلاعات تازه ای از این عنوان منتشر شود اما در حال حاضر جزییات زیادی در رابطه با آن در دسترس نیست. بازی PUBG در ماه های اخیر توانسته توجه کاربران زیادی را به سبک بتل رویال جمع کند، پیش از این اخباری مبنی بر فروش 30 میلیون نسخه ای این اثر در فضای مجازی منتشر شده بود.

حال باید منتظر ماند و دید که Mavericks: Proving Grounds تا چه حدی می تواند در ردای یک بازی موفق ظاهر شده و استانداردهای جدیدی را برای سبک بتل رویال تعریف کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱ اسفند ۱۳۹۶

    هولی شت ???

مطالب پیشنهادی