ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای هم قصد ورود به بازار اسپیکرهای هوشمند را دارد

از مدت ها پیش شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه اسپاتیفای قصد دارد سخت افزار مرتبط با پلتفرم موسیقی خود را تولید و به بازار عرضه کند. حالا و با توجه به فراخوان شغلی اخیر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

از مدت ها پیش شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه اسپاتیفای قصد دارد سخت افزار مرتبط با پلتفرم موسیقی خود را تولید و به بازار عرضه کند. حالا و با توجه به فراخوان شغلی اخیر این شرکت، به نظر می آید که ماجرا جدی تر از هر زمان دیگری است.

در این فراخوان به وضوح نوشته شده که اسپاتیفای در راه ساخت اولین محصول فیزیکی خود است و از همین سو به دنبال افرادی در زمینه تولید، زنجیره تامین، فروش و بازاریابی می گردد.

در فراخوان شغلی قبلی اسپاتیفای گفته شده بود که قصد دارند تا بخش جدیدی از محصولات مشابه با پبل واچ، آمازون اکو و اسنپ اسپکتکلز پدید آورند که کنترل از طریق فرامین صوتی را شامل می شوند. فرمان های صوتی یکی از اساسی ترین ارکان ابزارهایی نظیر آمازون اکو و دیگر اسپیکرهای هوشمند است.

به نظر می رسد که اسپاتیفای قصد دارد سخت افزاری مخصوص به برند خود بسازد و اشاره اش به پبل و اسنپ نشان می دهد که آن ها به دنبال چیزی خاص و منحصر به نام خودشان می گردند، درست همانند کاری که پبل واچ و اسنپ اسپکتکلز در زمان خودشان کردند.

با در نظرگیری اینکه سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای بیش از ۷۰ میلیون کاربر دارد، منطقی است که اسپاتیفای به دنبال کسب سود بیشتر و تثبیت خود در بازار استریم موسیقی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی