ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

LightX
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن LightX؛ یک ویرایشگر عکس همه فن حریف

بعد از اپ مشهور PicsArt، اگر LightX را بهترین ویرایشگر عکس موبایل بنامیم پر بیراه نگفته ایم. این اپ روی نقطه ضعفی دست گذاشته که بسیاری از رقبایش از آن رنج می برند، و دقیقا همان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

بعد از اپ مشهور PicsArt، اگر LightX را بهترین ویرایشگر عکس موبایل بنامیم پر بیراه نگفته ایم. این اپ روی نقطه ضعفی دست گذاشته که بسیاری از رقبایش از آن رنج می برند، و دقیقا همان را به برگ برنده خود تبدیل کرده: ارائه قابلیت های کامل تا با نصب آن به هیچ ابزار دیگری برای ویرایش تصاویر نیاز نداشته باشید.

LightX تمام انتظارات تان را از یک ویرایشگر عکس ایده آل برآورده کرده؛ از تنظیمات دستی رنگ و کادر تصاویر گرفته تا ابزار پیشرفته برای حذف بک گراند و تعویض رنگ اشیاء، فقط بخشی از قابلیت هایی هستند که LightX برایتان به ارمغان می آورد.

تیم Andor Communications ظاهرا هنگام توسعه LightX گوشه چشمی هم به رقبای بزرگی مثل پیکس آرت داشته چرا که به وضوح می توانید رگه هایی از تقلید را در رابط کاربری اپلیکیشن ببینید. البته هوشمندی سازندگان در این بوده که در عین الگوبرداری، ویژگی های منحصر به فردی را هم در محصول شان گنجانده اند تا متهم به کپی کاری نشوند.

در LightX هر آنچه برای ویرایش لازم دارید درون یک آیکن شناور در گوشه صفحه تعبیه شده. کافیست روی آن اشاره کنید تا جعبه ابزار پر و پیمان اپ به رویتان باز شود؛ ترکیبی از امکانات روتین و قابلیت های خاص که در کمتر ویرایشگر تصویری دیده می شود.

فیلترهای رنگی، ابزار کامل برای روتوش سلفی ها، برش زدن و تغییر ابعاد عکس، متن و استیکر و نقاشی روی تصاویر و منحنی های بالانس رنگ و کنتراست ساده ترین ابزار LightX هستند که با تنظیمات کامل و مجزا در اختیارتان قرار گرفته اند.

اما یک سری قابلیت ها کمی پیشرفته ترند. به عنوان مثال، پاک کن هوشمند LightX به سادگی بک گراند را از تصاویر پاک می کند تا بتوانید از عکس بدون حاشیه در ساخت استیکر و امثال آن استفاده کنید.

ابزار دیگری هم به اسم Shape، شکل کلی تصاویرتان را دگرگون می کند و می تواند پرسپکتیو آن ها را به طور کامل تغییر بدهد. دو ابزار دیگر به نام های Magic Brush و Magic Erase نیز جزو ابزارهای هوشمند LightX هستند که برای برش زدن یا رنگ کردن اشیاء، تسلطی در حد نرم افزارهای رایانه ای برایتان فراهم می کنند.

نکته خوب و متمایز کننده LightX این است که برای هر بخش و هر قابلیت، یک ویدیوی آموزشی هم تهیه کرده تا افراد مبتدی با تماشای آنها مشکلی بابت ویرایش تصاویر نداشته باشند. البته در کنار ویدیوهای آموزشی خود اپلیکیشن هم با تصاویر گیف نحوه کار هر ابزار را آموزش می دهد.

اما یک خصوصیت خوب و متمایز دیگر اپ که مطمئنا از آن لذت می برید، امکان جستجوی عکس در آرشیو وبسایت Pixabay است که دقیقا بر خلاف شاتراستاک عکس های بدون کپی رایت و آزاد برای استفاده عموم را در اختیارتان می گذارد.

از ویژگی ساخت کلاژ هم برایتان بگوییم که LightX به غیر از ارائه قالب های آماده، امکانی فراهم کرده که عکس ها را به طور آزادانه و بدون محدودیت کنار هم بچینید تا نتایج مطلوب و کاملا مورد پسندتان باشند.

LightX این حجم از امکانات را به رایگان ارائه کرده که در نوع خودش کم سابقه است، هر چند اگر برای کار با اپ پول نپردازید ناچارید که تبلیغات را در گوشه و کنار آن تحمل کنید.

نسخه حرفه ای اپلیکیشن که تمام ابزارها و فیلترهایش آزاد هستند ۱.۹۹ دلار قیمت دارد، ولی خوشبختانه در اندروید شاید نیازی به ارتقاء به این نسخه نداشته باشید چرا که همین نسخه رایگان هم کارتان را به خوبی راه می اندازد.

اما اگر کاربر iOS هستید، از همان ابتدا باید هزینه دو دلاری خرید اپلیکیشن را بدهید و متأسفانه بر خلاف اندروید گزینه رایگانی پیش رویتان ندارید. بنابراین دانلود LightX را بیشتر به کاربران اندروید توصیه می کنیم، هر چند صاحبان آی دیوایس ها هم هرگز از خرید این اپلیکیشن پشیمان نخواهند شد.

LightX Photo Editor & Photo Effects

LightX Photo Editor & Photo Effects

سازنده: Andor Communications Private Limited قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 1.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 60.1 / 16.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    آقای بیگ زاده حتما برنامه facetun اندروید رو هم یه نگاهی بهش بندازین

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۶

      برای معرفی که دیگه خیلی قدیمی شده، اما ممنونم از پیشنهادتون ?

  • AmrH
    AmrH | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    هدف دادن لینک گوگل پلی در حالی که تحریم هستیم، اگر آزار و خشونت نیست، چیست؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۶

      گوگل پلی معتبرترین فروشگاه دانلود اپلیکیشن های اندرویده، و اپلیکیشن LightX به راحتی از طریق این فروشگاه قابل دریافت هست. اگه نمی تونید مستقیم دانلود کنید خوندن این مقاله رو توصیه می کنم:

      http://dgto.ir/qps

مطالب پیشنهادی