ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل اپلیکیشن Google Pay را برای خدمات یکپارچه پرداخت موبایلی معرفی کرد

ساکنین مانتین ویو قصد دارند اپلیکیشن جدید با نام گوگل پی (Google Pay) ارائه کنند که همه ویژگی‌ های دو برنامه‌ی اندورید پِی و گوگل والت را کنار هم جمع کرده و به نوعی این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

ساکنین مانتین ویو قصد دارند اپلیکیشن جدید با نام گوگل پی (Google Pay) ارائه کنند که همه ویژگی‌ های دو برنامه‌ی اندورید پِی و گوگل والت را کنار هم جمع کرده و به نوعی این دو اپ را با یکدیگر ترکیب کند.

اپلیکیشن جدید به دو نیمه‌ی مجزا تقسیم می‌شود؛ یک برگه‌ «هوم» یا خانه که فعالیت‌ های پرداختی اخیر کاربر، پیشنهاد‌ ها و مغازه‌ های نزدیک را به نمایش می‌گذارد.

یک برگه‌ی مجزا به نام «کارت‌ها» نیز در این اپ وجود دارد که به نمایش آنلاین اعتبارات کارت‌های کاربر، بدهی‌ها، جایزه‌‌ها و کارت‌های هدیه اختصاص دارد.

گوگل پی جایگاه به خصوصی در برنامه‌های آینده‌ی کمپانی سازنده‌اش دارد و این شرکت وعده داده که این سرویس را در تمام گجت‌هایش به کار خواهد بست و در تمام محصولات گوگل نظیر کروم و دستیار به صورت پیش فرض اضافه خواهد شد.

کاربر با استفاده از اپ جدید (همانند اندروید پی) هنگام استفاده از گجت های اندرویدی یا گوگل کروم می‌تواند از اطلاعات پرداختی ذخیره شده برای خرید در گستره وسیعی از اپلیکیشن ها و وبسایت‌ ها استفاده کند. گوگل پی حتی برای پرداخت هزینه حمل و نقل بین شهرهایی مثل کیف، لندن، پرتلند و ... می‌شود. البته قابلیت‌ های مختلف گوگل پی تا حد زیادی به محل زندگی کاربر و سرویس‌ های شهری بکار رفته در آن شهر بستگی دارد.

ساکنین مانتین ویو هدف دارند که در زمینه پکپارچه‌ سازی فعالیت کرده و تا چند ماه آینده برای بازارهای انگلستان و ایالات متحده، سرویس‌ هایی نظیر Venmo را از گوگل والت به اپلیکیشن جدید منتقل کنند اما در حال حاضر کمپانی یاد شده تنها اپلیکیشن قدیمی کیف پول خود را با نام گوگل پی دوباره نام‌گذاری کرده و قابلیت‌ ها و طراحی‌ های جدیدی را به عنوان یک آپدیت مجزا در اختیار کاربران قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    ایران....

مطالب پیشنهادی