ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ جان یک مادر و فرزند 9 ساله او را نجات داد

اپل واچ، محبوب ترین پوشیدنی حال حاضر دنیای تکنولوژی اخیراً به کمک قابلیت SOS، جان مادری به نام کیسی اندرسون و فرزند 9 ساله او را بعد از یک تصادف رانندگی نجات داد. در این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

اپل واچ، محبوب ترین پوشیدنی حال حاضر دنیای تکنولوژی اخیراً به کمک قابلیت SOS، جان مادری به نام کیسی اندرسون و فرزند 9 ساله او را بعد از یک تصادف رانندگی نجات داد. در این سانحه، یک راننده مست به اتومبیل مادر برخورد کرد و تصادم به قدری شدید بود که کیسی اندرسون را دچار ضربه مغزی، برآمدگی مغزی و پارگی عضلات گردن کرد. اندرسون در اظهارات خود می گوید:

درست زمانی که او به ما برخورد کرد، همه چیز در اتومبیل به هوا فرستاده شد. صورتم با شدت وحشتناکی به فرمان اتومبیل، سپس به پشتی صندلی، مجدداً به فرمان و در نهایت با پنجره برخورد کرد. برای حدوداً یک دقیقه بیهوش شدم و چیزی نمی دیدم. چشمانم کاملاً باز بود، اما تنها سیاهی می دیدم. دستم را به طرف موبایلم دراز کردم اما بعد متوجه شدم که ساعتم را همراه دارم و فرمان تماس با 911 را صادر کردم.

فرمان مورد نظر، با نگه داشتن دکمه کناری اپل واچ برای دو یا سه ثانیه به راحتی صادر می شود. در این صورت، ساعت اپل به صورت خودکار با فوریت های پزشکی و نیز شخص مورد نظر شما در لیست مخاطبان تماس می گیرد. این نخستین باری بود که خانم اندرسون از قابلیت SOS ساعت خود استفاده کرد و طی دو سالی که از خرید آن می گذشت، از اپل واچ برای تمرینات بسکتبال استفاده کرده بود.

خوشبختانه فرزند 9 ساله وی در صندلی عقب اتومبیل حضور داشت و آسیب جدی ندیده است. به لطف قابلیت SOS اپل واچ، هر دو شخص حاضر در اتومبیل فوراً از کمک پزشکی بهره مند شدند و از به بار آمدن یک فاجعه بزرگ تر جلوگیری شد. تجربه خانم اندرسون که از همین حالا در نامه ای از اپل تشکر کرده این را به دارندگان اپل واچ یادآوری می کند که همواره ساعت خود را شارژ نگه داشته و قابلیت SOS را روشن کنند تا شاید در چنین حوادثی، اپل واچ باعث نجات جانشان شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    این همه ضربه خورده بعد یادش به گوشیش و یا ساعتش بوده؟؟؟جلل الخالق همه چیزشون یه جور دیگس.عجب تصادف لاکچری.یادمه یه بار با دوچرخه خوردم زمین تا 3 روز هیشکی رو نمیشناختم !!!

  • fazelium
    fazelium | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    یجوری نوشتین جانشونو نجات داد آدم فک میکنه موقع تصادف بیست تا ایربگ از تو اپل واچ زده بیرون برای محافظت ازینا.
    اپل واچم نداشت فوقش 1 دیقه بعد یکی از مردم زنگ میزد پلیس دیگه.

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    پول داده که این مواقع نجاتش بده دیگه

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۲ اسفند ۱۳۹۶

      منت هم میزارن
      اگه رایگان بود یه چیزی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی