ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین تصاویر رسمی از نسل تازه پژو 508؛ جانشین شیر پیر ایکاپ و ایران خودرو

تصاویری از نسل جدید پژو 508 لو رفته است و به ما زبان طراحی و نمای بیرونی و درونی را به خوبی نشان می دهد. این عکس ها که در یک نشریه لهستانی منتشر شده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

تصاویری از نسل جدید پژو 508 لو رفته است و به ما زبان طراحی و نمای بیرونی و درونی را به خوبی نشان می دهد.

این عکس ها که در یک نشریه لهستانی منتشر شده است یک سدان با ارتفاع پایین تر، عریض تر و طراحی خشن را به ما نشان می دهد. پژو سعی کرده تا از المان های دو کانسپت خود یعنی اگزالت و Instinct استفاده کند.

پژو 508 جدید

چراغ های خشن LED که به صورت عمودی تا بخش زیرین سپر کشیده شده اند مستقیما از Instinct گرفته شده اند. طراحی کلی چراغ های جلویی و جلو پنجره نیز شبیه به آخرین محصولات این شرکت یعنی 3008 و 5008 هستند.

طراحی ظریف خط سقفی که ادامه آن به یک اسپویلر بر روی صندوق عقب ختم می شود. طراحی چراغ عقب به صورت یک تکه و چراغ های 3 بخشی که توسط یک نوار سیاه در عرض خودرو جدا شده اند.

اگزوزهای گرد کرومی و دیفیوزر در زیر سپر عقب مخصوص مدل های GT خواهد بود. رینگ های 5 تکه دو بخشی که در دو سایز 19 و 20 اینچی عرضه می شوند.

در داخل اتاق با زبان طراحی دگرگون شده پژو طرف هستیم که به i-Cockpit معروف شده است. صفحه نمایش عظیم لمسی در بخش مرکزی کنسول، پشت آمپری تمام دیجیتال، فرمان دو پره با طراحی خاص پژو و جوی استیک با طراحی بسیار مدرن از مهم ترین بخش های طراحی درون خودرو به شمار می روند.

پژو 508 جدید

از نوار های LED آبی رنگ در بخش زیرین داشبورد و نگه دارنده لیوان در کنار دست راننده و شاگرد و همینطور استفاده از چوب در بخشی از طراحی داشبورد جلو و چرم با درجه کیفی بالا آن را رقیب مستقیم خودروهای آلمانی می سازد. در بخش قوای محرکه پژو 508 از موتورهای کم حجم اما مجهز به توربوشارژر دیزلی و بنزینی مجهز شده است. موتورهای 1.2 لیتری و 1.6 لیتری توربو و همینطور موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری دیزل قدرت رسان این موتور خواهند بود.

نسخه هیبریدی نیز توسط پژو عرضه خواهد شد که حداکثر قدرت آن به 300 اسب بخار خواهد رسید.

اولین رونمایی از این خودرو در نمایشگاه ژنو خواهد بود و خبرنگار اعزامی دیجیاتو به نمایشگاه ژنو این مراسم را به طور کامل پوشش خواهد داد.

نسل فعلی پژو 508 که در ایران نیز عرضه می شود

اما در بازار ایران با توجه به عرضه نسل قبلی پژو 508 با قیمت 175 الی 220 میلیون تومان ظرف ماه های اخیر، شرایط عرضه نسل جدید 508 نامشخص به نظر می رسد و این روند ممکن است با قطع ناگهانی واردات نمونه قدیمی و بروز مشکل کمبود قطعات یدکی برای خودروهای موجود در بازار منجر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    بنظر من طراحي جلو كاملا برازنده ي لوگوي پژو هست! تقريبا نيش هاي بلند شير هاي ماقبل تاريخو تداعي ميكنه
    چراغ هاي عقب هم كه طبق گفته طراحان پژو نماد پنجه ي شير هست، در مجموع اين فيس ليفت لوكسي هست و ميشه گفت در قدو قواره الماني هاست (در همين كلاس و قيمت) هر چند قبليا زياد چشم گير نبودن

  • بهنام
    بهنام | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    حالا اگه همینو یه کمپانی چینی زده بود مینوشت کپی برداری کامل قسمت جلو از اپتیما اما چون پژو زده شده طراحی ظریف و زیبا و چشم نواز!!
    خداییش جلوش عین اپتیماس

  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    همون نسل قبلیشم کسی نمیتونه بخره و زیاد فروش نرفته چه برسه به این جدیداش
    همچین با ذوق اومدن نوشتین که ...
    مشکل ارزش پول و حقوق و کلا کشورماست البته

مطالب پیشنهادی