ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل ریپلای
تکنولوژی

اپلیکیشن Google Reply پاسخ های هوشمند را به اندروید می آورد

گوگل اپلیکیشن جدیدی برای اندروید منتشر کرده که در آینده می توانید از قابلیت هایش در سراسر سیستم عامل بهره بگیرید. این اپ که Reply نامگذاری شده، می تواند برای پیغام های دریافتی در پیام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

گوگل اپلیکیشن جدیدی برای اندروید منتشر کرده که در آینده می توانید از قابلیت هایش در سراسر سیستم عامل بهره بگیرید. این اپ که Reply نامگذاری شده، می تواند برای پیغام های دریافتی در پیام رسان ها پاسخ های آماده و هوشمند بسازد؛ پاسخ هایی که از طریق نوار نوتیفیکیشن ها هم می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

در شرایط عادی وقتی که در اپلیکیشن هایی مثل هنگ آوتز، فیسبوک مسنجر، اسکایپ، اسلک یا تلگرام پیامی دریافت می کنید، برای پاسخ به آن ها نیازی به باز کردن اپلیکیشن ندارید و می توانید پاسخ سریعی را در همان قسمت نوار نوتیفیکیشن ها برای فرد مقابل تایپ کرده و بفرستید.

Google Reply انجام همین کار را برایتان ساده تر می کند. بسته به پیامی که دریافت شده، پاسخ های هوشمند می سازد و آن ها را در حباب هایی به شما ارائه می کند. حالا می توانید از بین گزینه های پیشنهادی یکی را انتخاب و برای فرد مقابل بفرستید تا زحمت تایپ پاسخ را از دوش خود برداشته باشید.

از کالبدشکافی فایل APK اپلیکیشن مشخص شده که پاسخ های هوشمند در اپلیکیشن های Allo، بلک بری مسنجر، فیسبوک، اینستاگرام، کاکائو تاک، سیگنال، تلگرام و وی چت پشتیبانی خواهند شد.

پاسخ های هوشمند یکی از بهترین قابلیت های پیام رسان Allo گوگل بودند که حالا با ارائه به شکل یک اپلیکیشن مستقل، به دست طیف گسترده تری از کاربران خواهند رسید و احتمالا در آینده نیز به یکی از قابلیت های بدنه سیستم عامل اندروید تبدیل خواهند شد.

Google Reply هنوز در پلی استور منتشر نشده، اما فایل APK آن را می توانید مستقیما از این لینک دریافت کرده و اپلیکیشن را در عمل تست کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی