ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری بنیان گذار واتس اپ در پیام رسان سیگنال

آیا می دانستید که سیگنال، پیام رسان محبوب ادوارد اسنودن که به خاطر امنیت بالا و رمزنگاری سرتاسری خود شهرت دارد، توسط یک تیم برنامه نویسی سه نفره توسعه یافته؟ اگر نمی دانستید، باید بگوییم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

آیا می دانستید که سیگنال، پیام رسان محبوب ادوارد اسنودن که به خاطر امنیت بالا و رمزنگاری سرتاسری خود شهرت دارد، توسط یک تیم برنامه نویسی سه نفره توسعه یافته؟ اگر نمی دانستید، باید بگوییم که احتمالا این شرایط به زودی دچار تغییر خواهد شد.

مطابق گزارشات جدید به نظر می رسد که برایان اکتون، یکی از بنیان گذاران پیام رسان واتس اپ می خواهد که برای پشتیبانی از توسعه سیگنال مبلغ ۵۰ میلیون دلار روی آن سرمایه گذاری کند.

اکتون پاییز سال گذشته واتس اپ را ترک کرد تا بتواند روی پروژه هایی که ایده آل هایش را برآورده می کنند، کار و سرمایه گذاری کند که به نظر می رسد ایجاد سرویس های پیام رسان امن و خصوصی یکی از همین ایده‌آل ها باشد.

ماکسی مارلینزپایک، یکی از توسعه دهندگان سیگنال با ارسال پستی در وبلاگ شخصی خود در مورد سرمایه گذاری اکتون توضیحاتی ارائه کرده و اعلام داشته که با تزریق این سرمایه، شرکت جدید با نام Signal Foundation در آینده تیم توسعه دهنده بزرگ تری خواهد داشت.

مطابق قرارداد امضا شده توسط طرفین، مارلینزپایک سمت مدیر عاملی Signal Foundation را بر عهده خواهد گرفت و اکتون نیز رئیس هیئت مدیره خواهد بود. با این اوصاف، به نظر می رسد که باید در آینده منتظر خبرهای هیجان انگیزی در مورد سیگنال باشیم و ببینیم که آینده این پیام رسان در ادامه کار چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی