ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Proven محصولات مراقبت از پوست هوش مصنوعی
تکنولوژی

استارتاپ Proven با کمک هوش مصنوعی کرم اختصاصی پوست شما را تولید می کند

استارتاپ Proven با ایده ای بسیار جالب پایه گذاری شده. این که محصولات آرایشی و بهداشتی به طور اختصاصی برای هر فرد و با توجه به نوع پوست و نیازهای بدن او تولید شود. البته ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

استارتاپ Proven با ایده ای بسیار جالب پایه گذاری شده. این که محصولات آرایشی و بهداشتی به طور اختصاصی برای هر فرد و با توجه به نوع پوست و نیازهای بدن او تولید شود. البته نکته جالب اینجاست که سنجش پارامترهای مذکور و تعیین فرمول محصول به عهده هوش مصنوعی خواهد بود.

ایمی یوان (Amy Yuan) به عنوان یکی از بنیان گذاران Proven یک متخصص علوم رایانه ای است و موفق شده به کمک یادگیری ماشینی نوعی از هوش مصنوعی را توسعه دهد که می تواند تحلیل هایی که در بالا به آنها اشاره شد را ارائه دهد.

برای تربیت این هوش مصنوعی دیتابیسی شامل بیش از ۸ میلیون بررسی محصول از منابع مختلف در اختیار رایانه قرار گرفته است. ضمن این که فهرستی شامل بیش از ۲۰ هزار قلم مواد اولیه و ۱۰۰ هزار محصولی که دارای بررسی های دروغین و تبلیغاتی هستند تهیه شده تا الگوریتم های مقایسه ای بتوانند دستور العمل های مناسب را با دقت بیشتری ارائه دهند.

با استارتاپ Proven آشنا شوید؛ پیوند فناوری هوش مصنوعی و صنایع بهداشتی و آرایشی

برای تشخیص نوع پوست هر فرد پرسشنامه های دقیق و مفصلی تهیه شده که اطلاعات اولیه مورد نیاز رایانه را در اختیار آن قرار می دهد. اطلاعاتی از جمله سن، جنسیت، محل زندگی، چرب یا خشک بودن پوست، سابقه استفاده از محصولات مرتبط با پوست، بیماری های احتمالی و...

در مرحله بعد Proven بسته محصولات مراقبت از پوست شخصی سازی شما را آماده کرده و پکیج مربوطه را به قیمت ۱۲۰ دلار برای مصرف دو ماه در اختیارتان قرار می دهد.

از دیگر استاتاپ های مشابه می توان به «Function of Beauty» اشاره کرد که تقریباً همین سرویس را برای عرضه شامپوی شخصی سازی شده ارائه می دهد. البته کمپانی مذکور این کار را نه با استفاده از هوش مصنوعی بلکه به کمک متخصصین خود انجام می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی